Του Λουκά Παπαλάμπρου

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της ιαπωνικής φίρμας είναι ένα από τα μοντέλα που αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Θα παρουσιαστεί μέσα στη χρονιά, με την εμπορική του πορεία να ξεκινά στις αρχές του 2020, αρχικά από τις αγορές της Γερμανίας, της Μεγάλης Βρετανίας, της Νορβηγίας και της Γαλλίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως γνωρίζουμε, το Honda e βασίζεται σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα για αυτοκίνητα τεχνολογίας EV, η κατανομή βάρους είναι 50:50 και η μπαταρία χωρητικότητας 35,5 kWh είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αμαξώματος. Το μήκος του είναι 3.895 χλστ.,  το πλάτος 1.750 χλστ. και το ύψος 1.495 χλστ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει είτε από εναλλασσόμενο ρεύμα με παροχή Type 2 είτε από συνεχές CCS2 για γρήγορη φόρτιση. Με τη χρήση ταχυφορτιστή, παρέχει ενέργεια σε ποσοστό 80% σε μισή ώρα, ενώ η αυτονομία ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα.

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 150 ίππους και 300 Nm ροπής, με το χαμηλό κέντρο βάρους, την ανεξάρτητη ανάρτηση McPherson, την εξαιρετική ευελιξία του, τη σταθερότητα που επιδεικνύει σε όλες τις συνθήκες, το γρήγορο τιμόνι και τις συμπαγείς διαστάσεις να το καθιστούν ιδανικό για χρήση στα αστικά κέντρα.

Θυμίζουμε ότι οι ψηφιακές κάμερες βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό, όπως και οι ψηφιακές οθόνες στο ταμπλό.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης