Η φημισμένη βρετανική φίρμα κατασκευής πολυτελών οχημάτων διαθέτει συγκεκριμένο και εκλεκτό πελατολόγιο με πολύ «βαριά πορτοφόλια».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πελάτες της Rolls-Royce προσφέρουν «γη και ύδωρ» για να εξατομικεύσουν σύμφωνα με τις επιθυμίες τους το αυτοκίνητο, τοποθετώντας από σπάνια δέρματα στις επενδύσεις έως διαμάντια και πολύτιμους λίθους σε πόρτες, οροφή και ταμπλό. Για τους περισσότερους από εμάς, η RR έχει συνδεθεί με βασιλείς, λόρδους, εκκεντρικούς Ασιάτες και ζάπλουτους Άραβες, μεγαλύτερης ηλικίας.

Αυτοί ακριβώς ήταν οι πελάτες μέχρι το 2010. Τα τελευταία επτά χρόνια τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην, με τον μέσο όρο ηλικίας να πέφτει εντυπωσιακά. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Rolls-Royce, Torsten Mulleer-Otvos, o μέσος ιδιοκτήτης μιας RR είναι μικρότερος από αυτούς των BMW, Mercedes και Bentley!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, από το 2010 έως το 2017 οι κάτοχοι των RR έχουν μέσο όρο ηλικίας μόλις τα 45 έτη. Αυτό συνέβη λόγω της αλλαγής πολιτικής της μάρκας όσον αφορά στα μοντέλα, την επέκταση σε νέες αγορές και την αύξηση των μικρότερων σε ηλικία εκατομμυριούχων.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης