Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το κλασικό Volvo 740 κατάφερε να σημειώσει σημαντικές πωλήσεις και να φτιάξει το δικό του κοινό καθώς προσέφερε το απόλυτο οικογενειακό πακέτο. Ατελείωτους χώρους, ασφάλεια και αξιοπιστία. Ο Αμερικανός ηθοποιός, οδηγός αγώνων και συγγραφέας Paul Newman αγόρασε ένα τέτοιο μοντέλο το 1988 και το μετέτρεψε σε ένα από τα πρώτα sleeper αυτοκίνητα στην ιστορία. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξωτερικά υπάρχουν μερικές αλλαγές που δείχνουν πως το αυτοκίνητο έχει δεχθεί κάποιες μικρές αλλά υποσχόμενες αλλαγές. Αρχικά και από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι είναι αισθητά πιο χαμηλωμένο, καθώς έχει πλέον αμορτισέρ Bilstein με νέα σετ ελατηρίων αλλά και 16άρες ζάντες αλουμινίου με ειδικά ελαστικά. Παράλληλα υπάρχει και ένα bodykit που προσθέτει πλαϊνές ποδιές, νέο προφυλακτήρα που φιλοξενεί προβολάκια αλλά και λίγο πιο αεροδυναμικό πίσω μέρος.

Το ζουμί όμως της υπόθεσης είναι κάτω από το καπό, όπου έχει γίνει engine swap και πλέον το οικογενειακό station κινεί ένας V6 3.8λτ. που προέρχεται από ένα Buick Grand National. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων που προέρχεται από ένα Pontiac Firebird, στέλνοντας τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Υπάρχει μια πληθώρα άλλων αναβαθμίσεων που κάνουν κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων να λειτουργεί σε αρμονία με το αμάξωμα του Volvo, όπως νέο σύστημα εξάτμισης και νέο ψυγείο λαδιού.

Το αυτοκίνητο βγαίνει σε δημοπρασία, αλλά η αγγελία δεν αναφέρει την ακριβή ιπποδύναμη του συνόλου. Ξέρουμε όμως πως πίσω στη δεκαετία του 1980, το Grand National απέδιδε 245 ίππους εργοστασιακά, όμως μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές φτάνει πιθανότατα τα 276 άλογα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το οδόμετρο του οχήματος δείχνει 122.00χλμ. και υπάρχουν σύμφωνα με την αγγελία μερικές φθορές στο εξωτερικό χρώμα και στο εσωτερικό της καμπίνας. Αξίζει να αναφέρουμε πως το μοντέλο από την ημέρα αγοράς του μέχρι και το θάνατο του Paul Newman το 2008, δεν άλλαξε ιδιοκτησία.

Πόσα λέτε να πιάσει;
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης