Στην Ισπανία και πιο συγκεκριμένα στην πόλη Λα Κορούνια της Γαλικίας ένας πελάτης παρήγγειλε ψηφιακά το νέο του αυτοκίνητο μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, κάτι το οποίο συμβαίνει για πρώτη φορά στην Ευρώπη.
    

Ο Raul Escolano επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία της Nissan Antamotor μέσω Twitter, επέλεξε το μοντέλο που ήθελε και την έκδοση, έκανε όλες τις απαιτούμενες επαφές πριν από την αγορά και έδωσε την παραγγελία από τον συγκεκριμένο ιστοχώρο. Η όλη διαδικασία διήρκεσε έξι μέρες, με την εταιρεία να κινηματογραφεί και να προβάλει το X-Trail στον υποψήφιο αγοραστή, παρουσιάζοντας όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του οχήματος με μια προσωποποιημένη λήψη που μεταδόθηκε με live streaming.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η καινοτόμος προσέγγιση στη διαδικασία συνεχίστηκε κατά την παράδοση, καθώς η Nissan παρέδωσε τα κλειδιά του οχήματος στο σπίτι του Escolano με courier, ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά. Κατόπιν ο πελάτης προσήλθε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της φίρμας στην Ισπανία, παραλαμβάνοντας χωρίς χρονοτριβή το νέο του X-Trail.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε όλα τα χαρακτηριστικά του νέου X-Trail


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

    

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης