Με αρκετές αισθητικές αλλαγές, βελτιώσεις στην αεροδυναμική και έναν ολοκαίνουριο κινητήρα έρχεται το κορυφαίο SUV της γερμανικής φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λίγους μήνες πριν από το επίσημο ντεμπούτο, στην έκθεση του Παρισιού, η Porsche έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της ανανεωμένης Cayenne.

Οι σχεδιαστές της εταιρείας ανασχεδίασαν τη γρίλια της μάσκας, τοποθέτησαν νέο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και καινούριο καπό. Νέος είναι και ο προφυλακτήρας πίσω, με ενσωματωμένες της απολήξεις της εξάτμισης, ενώ τα φώτα και η πέμπτη πόρτα είναι ανασχεδιασμένα. Στις εκδόσεις Diesel, S και S E-Hybrid τοποθετήθηκαν φωτιστικά σώματα τεχνολογίας bi-xenon, με την Turbo να περιλαμβάνει φώτα LED με τεχνολογία Porsche Dynamic Light System (PDLS).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό υπάρχει ένα νέο πολυ-λειτουργικό σπορ τιμόνι με paddles αλλαγής ταχυτήτων, το οποίο προέρχεται από την 918 Spyder, και καινούρια πίσω καθίσματα, που προαιρετικά μπορούν να παραγγελθούν και ως θερμαινόμενα.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, η μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται στην έκδοση Cayenne S. Ο ατμοσφαιρικός V8 4.8 λίτρων κινητήρας αντικαταστάθηκε από τον νέο V6 3.6 twin turbo, απόδοσης 420 ίππων και 550 Nm ροπής. Τα 0-100 έρχονται σε 5,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα.

Στην γκάμα προστέθηκε και η έκδοση S E-Hybrid, η οποία συνδυάζει ένα τρίλιτρο μοτέρ βενζίνης V6 και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη συνολική ισχύ να είναι στους 416 ίππους και τη ροπή στα 590 Nm. Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια με ταχύτητα έως 126 χλμ./ώρα, ενώ τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 5,4 δευτερόλεπτα και η τελική ανέρχεται σε 243 χλμ./ώρα.

Επίσης, έχει γίνει νέα ρύθμιση στο σασί για πιο δυναμική οδική συμπεριφορά και άνεση, βελτιώθηκε το σύστημα «auto stop-start function plus» και για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται ενεργά πτερύγια αέρα σε SUV, για καλύτερη αεροδυναμική.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης