Του Λουκά Παπαλάμπρου

Στην κεντρική σκηνή του περιπτέρου της Suzuki στη Φρανκφούρτη, φιγουράρει το νέο Swift Sport, με την ιαπωνική εταιρεία να δίνει στη δημοσιότητα τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για πρώτη φορά, η κορυφαία έκδοση του μοντέλου, φέρει κάτω από το καπό έναν turbo κινητήρα και πιο συγκεκριμένα τον 1.4 Boosterjet. Το μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, αποδίδοντας 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δυστυχώς, δεν ανακοινώθηκαν οι επιδόσεις του hot supermini, ωστόσο, αν λάβουμε υπόψη τα μόλις 970 κιλά του συνολικού βάρους, το αυτοκίνητο βρίσκεται στο top της κατηγορίας. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, με το μήκος του αμαξώματος να είναι πέντε πόντους μεγαλύτερο σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, φθάνοντας τα 3.890 χλστ. Τα μετατρόχια είναι φαρδύτερα, με το πλάτος και το ύψος να παραμένουν στα 1.735 και 1.500 χλστ., αντίστοιχα.

Οι μηχανικοί της Suzuki έχουν επέμβει σε όλα τα μηχανικά μέρη, από το πλαίσιο, έως την ανάρτηση, τα αμορτισέρ, τις διαδρομές του κιβωτίου, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, προς όφελος της οδηγικής ευχαρίστησης.

Εξοπλίζεται με ζάντες 17 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 195/45, φέρει πιο επιθετικό bodykit που τονίζεται από τους νέους προφυλακτήρες, τις εισαγωγές αέρα, την κυψελοειδή μάσκα, την πίσω πτέρυγα και τις δύο απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, το flat bottom τιμόνι, ο πίνακας οργάνων με τη διαφορετική απόχρωση και η οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Ο εξοπλισμός ασφάλειας είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, όπως το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, adaptive cruise control και άλλα.

Ανακαλύψτε το νέο Swift

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης