Τα πρώτα επίσημα τεχνικά στοιχεία των M3 και M4 έδωσε στη δημοσιότητα η βαυαρική φίρμα, λίγους μήνες πριν από την έναρξη παραγωγής και το λανσάρισμα των μοντέλων στην αγορά.

Οι πανίσχυρες M3 και M4 μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα και μηχανικά μέρη, με τον εξακύλινδρο 3.0 λίτρων κινητήρα με τα δύο turbo να αποδίδει 430 ίππους και 500 Nm ροπής. Το νέο μηχανικό σύνολο καλύπτει τις προδιαγραφές Euro6 και φθάνει τις 7.500 σ.α.λ., προσφέροντας 25% περισσότερη αποδοτικότητα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ή του αυτόματου M DCT Drivelogic 7 σχέσεων. Τα αυτοκίνητα έχουν εξοπλιστεί με το ηλεκτρονικό διαφορικό «Active M», υπάρχουν τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις για τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου (COMFORT, SPORT και SPORT+), καθώς και η ανάρτηση Αdaptive M.


Αυτός είναι ο τρίλιτρος twin turbo κινητήρας των M3 και M4

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το βασικό χαρακτηριστικό των νέων M3 και M4 είναι η μείωση του βάρους, χάρη στην εκτενή χρήση CFRP. Η οροφή και το πορτμπαγκάζ είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και το καπό από αλουμίνιο, με το συνολικό βάρος των αυτοκινήτων να είναι κάτω από 1.500 κιλά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των επιδόσεων, τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.


Ο πρώην οδηγός της F1, Timo Glock, συνέβαλε στην εξέλιξη των αυτοκινήτων

Η BMW δεν ανακοίνωσε τους χρόνους για επιδόσεις και τελική ταχύτητα, κάτι που αναμένεται να κάνει σύντομα. Η επίσημη πρεμιέρα των δύο μοντέλων θα γίνει τον Ιανουάριο στην έκθεση του Ντιτρόιτ και αμέσως μετά θα ξεκινήσει το λανσάρισμά τους.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης