Οι πωλήσεις του νεότερου Astra έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία, με τα στελέχη της Opel και του PSA Group να τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το βραβευμένο ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016» είναι αυτή τη στιγμή το δεύτερο πιο καλοπουλημένο συμπαγές μοντέλο στην Ευρώπη, με τις παραγγελίες να έχουν ξεπεράσει τις 500.000. 

Μάλιστα, το 60% των πελατών επιλέγουν να προσθέσουν στον εξοπλισμό την εμπρός κάμερα Opel Eye και το 55% το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής 8 ιντσών και την ενσωματωμένη πλοήγηση.  Ένας στους τρεις αγοραστές του Astra επιλέγει πίσω φώτα LED για καλύτερη ορατότητα στο σκοτάδι και ένας στους τέσσερις τα εργονομικά καθίσματα με πιστοποίηση AGR με λειτουργία μασάζ, εξαερισμού και ρύθμιση πλαϊνού μαξιλαριού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πιο δημοφιλείς εκδόσεις εξοπλισμού είναι οι πιο ακριβές, δηλαδή οι «Dynamic» και «Innovation», καταλαμβάνοντας πάνω από το 60% των πωλήσεων. Οι πελάτες επιζητούν πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό και στοιχεία που δεν χρειάζεται να παραγγείλουν εκ των υστέρων ως προαιρετικά, όπως το σύστημα υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar, την αυτόματη απόκριση σε περίπτωση σύγκρουσης (Automatic Crash Response), τη διάγνωση οχήματος (Vehicle Diagnostics), την υποστήριξη κλεμμένου οχήματος (Stolen Vehicle Assistance) και το 4G/LTE Wi-Fi Hotspot.

Δείτε εδώ όλα τα χαρακτηριστικά του Astra


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης