Περισσότεροι από 12,6 εκατομμύρια άνθρωποι ή συνολικά το 5,7% του απασχολούμενου πληθυσμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης εργάζονται στον τομέα του αυτοκινήτου σε όλους τους κλάδους.

Όλα αυτά παρά την οικονομική κρίση αρκετών χωρών, αλλά και την επερχόμενη έξοδο της Μ. Βρετανίας από την Ε.Ε. που είναι από τις μεγαλύτερες σε πωλήσεις χώρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φυσικά πρέπει να υπολογιστεί και η άνοδος της τεχνολογίας, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του εργατικού δυναμικού λόγω της απόλυτης αυτοματοποίησης μέσω των ειδικά κατασκευασμένων ρομπότ.

Από το σύνολο των εργαζομένων, οι 3,3 εκατομμύρια απασχολούνται σε εργοστάσια και αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 11% της απασχόλησης στη μεταποίηση στην Ε.Ε., ενώ οι υπόλοιπες θέσεις εργασίας αφορούν στις πωλήσεις και στην προώθηση προϊόντων αυτοκινήτου.

Με βάση επίσημα στοιχεία, οι φορολογικές εισφορές όλης αυτής της δραστηριότητας αγγίζουν τα 396 δισ. ευρώ, ενώ θα πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν το γεγονός ότι κάθε χρόνο οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στην τεχνολογία, την ηλεκτροκίνηση και στη γνώση πάνω από 50 δισ. ευρώ. Και φυσικά όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δημιουργούν εμπορικό πλεόνασμα περίπου 90 δισ. ευρώ στα κράτη της Ε.Ε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος, σε αυτό το σημείο δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε και έναν άλλο κύκλο επαγγελμάτων που ζει από το αυτοκίνητο (δημοσιογράφοι, τυπογράφοι, διαφημιστές κ.ά.), ανεβάζοντας ακόμη πιο ψηλά το ποσοστό των ατόμων που ασχολούνται με την αυτοκίνηση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης