Το θέμα με το πρόβλημα στις κλειδαριές της μίζας του τιμονιού των αυτοκινήτων και οι θάνατοι 13 τουλάχιστον ανθρώπων, είχε ως φυσική συνέπεια την απόλυση 15 υψηλόβαθμων στελεχών.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Mary Barra, ανακοίνωσε ότι, η εταιρεία απέλυσε 15 υπαλλήλους, λόγω λανθασμένων αποφάσεων, καθώς αποδείχθηκε ότι γνώριζαν το πρόβλημα και δεν έκαναν τις απαραίτητες κινήσεις για να το αντιμετωπίσουν. Η ίδια απαλλάχθηκε προσωρινά, αλλά επειδή το σκάνδαλο παίρνει πολύ μεγάλες διαστάσεις, δεν είναι απίθανο να παραιτηθεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κυρία Barra, σε σχετική ομιλία της, στο κέντρο εξέλιξης της GM στο Ντιτρόιτ, ζήτησε συγνώμη από τα θύματα και τους συγγενείς. «Αυτό που συνέβη με συγκλόνισε. Δεν έπρεπε να συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο. Ζητώ συγνώμη από όλους, τα θύματα και τους συγγενείς». Επίσης, ανακοίνωσε ότι έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία των αποζημιώσεων.

Να θυμίσουμε ότι, τον περασμένο Φεβρουάριο ανακλήθηκαν σχεδόν 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα, έπειτα από το πρόβλημα που εντοπίστηκε στην κλειδαριά της μίζας του τιμονιού. Σε αυτά, το κλειδί της μίζας γυρνά μόνο του πίσω ενώ το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει, με αποτέλεσμα να απενεργοποιείται το τιμόνι, τα ηλεκτρικά συστήματα, ο κινητήρας και οι αερόσακοι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρώτη έκθεση κάνει λόγο για 13 νεκρούς εξαιτίας του συγκεκριμένου προβλήματος, με το πρακτορείο Reuters να υποστηρίζει ότι οι θάνατοι ξεπερνούν τους 74, ενώ ορισμένες οργανώσεις μιλούν για 300 θύματα.

Η GM βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση, καθώς, δεν αντιμετωπίζει απλώς θέμα με την αξιοπιστία του ονόματός της, αλλά και αγωγές εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων από πελάτες.
           

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης