Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Porsche συνεχίζει να μεγαλώνει την γκάμα της, παρουσιάζοντας στην έκθεση αυτοκινήτου του Los Angeles τη νέα Taycan GTS. Ένα μοντέλο που βρίσκει την θέση του ανάμεσα στις 4S και Turbo.

Μοιάζει με τις αδερφές της
Η νέα GTS υιοθετεί όπως ήταν φυσικό την μπροστινή όψη του πακέτου SportDesign, με τις πλαϊνές ποδιές να ακολουθούν, αποκτώντας παράλληλα λογότυπα GTS. Μαύρο φινίρισμα στον πίσω διαχύτη αλλά και ζάντες Turbo S Aero Design 20 ιντσών με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα, είναι η σχεδιαστική υπογραφή του νέου μοντέλου. Όσο για το εσωτερικό, θα αφήσουμε τις φωτογραφίες να μιλήσουν…
Με 590 ίππους αλλά και 0-100 σε 3.5 δευτ.
Από την μία η 4S αποδίδει 462 άλογα, από την άλλη η Turbo 670 άλογα και πλέον ανάμεσα τους θα υπάρχει η νέα GTS των 590 αλόγων. Το νέο μοντέλο καταφέρνει να επιταχύνει 0-100 σε μόλις 3.5 δευτ., καθώς διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μόνιμη τετρακίνηση. Η μπαταρία διαθέτει χωρητικότητα 93.4kW και μπορεί να φορτιστεί σε παροχή έως 270kWh από το 5% έως το 80% απαιτώντας μόλις 22.5 λεπτά. Οι μηχανικοί δανείστηκαν την ενεργή και προσαρμοζόμενη αερανάρτηση από την Taycan Turbo και την προσάρμοσαν ειδικά για την GTS, η οποία φρενάρει με εξαπίστονες μπροστινές δαγκάνες με δισκόφρενα 390 χλστ. Φυσικά σαν επιλογή παραμένουν και τα κεραμικά φρένα, ενώ εντυπωσιάζει η αυτονομία του μοντέλου που ξεπερνά τα 500χλμ.
Και σε Βάγκον έκδοση για οικογενειακές υποχρεώσεις
Εκτός από σεντάν, η νέα Taycan GTS θα προσφέρεται και σε wagon έκδοση με την ονομασία Sport Turismo, διατηρώντας όμως την ίδια απόσταση από το έδαφος. Η συγκεκριμένη έκδοση ξεχωρίζει από την αεροτομή που είναι βαμμένη στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα, αλλά και από την πανοραμική οροφή με ειδικό έλεγχο φωτισμού που θα προσφέρει νέα εμπειρία στους πίσω επιβάτες.Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2022 με την τιμή για την Taycan GTS να ξεκινά από τα 116.000 ευρώ και την Taycan GTS Sport Turismo από τα 117.775 ευρώ. Η εταιρία ανακοινώνει πως μέσα στο επόμενο έτος πιθανότατα να συναντήσουμε και διαφορετικές επιλογές κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης