Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Skoda έχει μακρά παράδοση στην κατασκευή οχημάτων επιδόσεων. Η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζει την κληρονομιά της με μοντέλα όπως το Kodiaq RS και Enyaq RS iV. Αυτά τα δύο μοντέλα είναι τα πιο πρόσφατα που εντάχθηκαν στη γκάμα επιδόσεων της μάρκας και επί του παρόντος αντιπροσωπεύουν τα πιο σπορ SUV που μπορεί να κατασκευάσει η Skoda. Αλλά στο πρόσφατο παρελθόν, η εταιρεία είχε μερικά από τα καλύτερα γρήγορα μοντέλα στην αγορά και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος σύγκρισης από έναν αγώνα drag μεταξύ όλων των μοντέλων Skoda RS που κυκλοφόρησαν ποτέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η γκάμα περιλαμβάνει οχήματα με διαφορετικούς τύπους κινητήρων – βενζίνη, ντίζελ και ηλεκτρικό, και αυτό κάνει αυτόν τον αγώνα ακόμα πιο συναρπαστικό. 

Το πιο ισχυρό από τα οκτώ αυτοκίνητα είναι το Enyaq RS iV, το οποίο διαθέτει διάταξη διπλού ηλεκτροκινητήρα για συνδυασμένη ισχύ 295 ίππων. Είναι επίσης το βαρύτερο με 2.178 κιλά, το οποίο μπορεί να μην φαίνεται πολύ με τα σημερινά πρότυπα, αλλά ένα Skoda Fabia RS πρώτης γενιάς ζυγίζει 1.315 κιλά ενώ εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα turbodiesel 1,9 λίτρων με 130 ίππους.

Υπάρχει επίσης ένα Fabia RS δεύτερης γενιάς με κινητήρα βενζίνης turbo 1,4 λίτρων. Τέσσερις γενιές Octavia RS βρίσκονται επίσης στη γραμμή εκκίνησης, η παλαιότερη από τις οποίες τροφοδοτείται από ένα turbo 1,8 λίτρων. Η δεύτερη γενιά Octavia RS που παρουσιάζεται σε αυτό το βίντεο είναι από τις προδιαγραφές TDI, που σημαίνει ότι χρησιμοποιεί μονάδα TDI 2,0 λίτρων. Τα μοντέλα Octavia RS τρίτης και τέταρτης γενιάς έχουν τον ίδιο κινητήρα βενζίνης TSI 2,0 λίτρων με 245 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας βρίσκεται και κάτω από το καπό του Kodiaq RS, όπου έχει την ίδια απόδοση που φτάνει και στους τέσσερις τροχούς. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης