Η Volskwagen είναι η τελευταία εταιρεία που περιμέναμε να επενδύσει στους πετρελαιοκινητήρες. Οι Γερμανοί, μετά το σκάνδαλο dieselgate, έχουν ρίξει όλο το βάρος της εξέλιξης στην ηλεκτροκίνηση και τη νέα σειρά μοντέλων I.D.

Όπως φαίνεται ωστόσο, συνεχίζουν να εξελίσσουν diesel μοτέρ και μάλιστα υψηλών προδιαγραφών. Στo πρόσφατο τεχνολογικό συμπόσιο της Βιέννης, ο όμιλος παρουσίασε τον καινούργιο 2.0 TDI Evo. Το μοτέρ φέρει την κωδική ονομασία EA288, κάνοντας χρήση ήπιου υβριδικού συστήματος 48V.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαθέτει νέο φίλτρο παρακράτησης μικροσωματιδίων και βελτιωμένο turbo για καλύτερη απόκριση. Σύμφωνα με τη VW, το μηχανικό σύνολο είναι ισχυρότερο κατά 9% σε σχέση με το υπάρχον και παράλληλα εμφανίζει κατά 10% μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Ο κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος (136 και 204 ίππους) και θα τοποθετηθεί σε διάφορα μοντέλα του Group.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης