Ακολουθώντας το παράδειγμα των Toyota, Nissan, Citroen και Honda, η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία προχώρησε στη δημιουργία μιας θυγατρικής μάρκας αυτοκινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο brand ονομάζεται Genesis και φυσικά ανήκει στον όμιλο Hyundai. Τα αυτοκίνητα θα έχουν διαφορετικά σήματα, σχεδιαστική φιλοσοφία, ονοματολογία, ενώ θα δημιουργηθεί και νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών.

Το design των μοντέλων της Genesis θα αναλάβει το τμήμα Prestige Design Division, με επικεφαλής τον Luc Donckerwolke. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα δούμε είναι πιθανότατα το G90, το οποίο αποτελεί τη νέα έκδοση του μεγάλου sedan Equus. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει ένα μεσαίο sedan, ένα crossover/SUV, ένα μικρό hatchback, ένα sport coupe και δύο ακόμα μοντέλα, καλύπτοντας όλες τις κατηγορίες.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εμπορική πορεία της Genesis θα ξεκινήσει αρχικά από τις αγορές της Β. Αμερικής, της Κίνας, της Μ. Ανατολής και της Κορέας, με την Ευρώπη να έρχεται τελευταία.  

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης