Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η BMW προχώρησε σήμερα στην επίσημη παρουσίαση της ολοκαίνουργιας XM, η οποία αποτελεί το δεύτερο μοντέλο (μετά την M1) που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από το τμήμα Motorsport. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το θηριώδες νέο σύνολο XM έχει μήκος 5.110χλστ. πλάτος 2.005χλστ. και ύψος 1.755χλστ. όντας ένα από τα πιο επιβλητικά μοντέλα που έχουμε δει ποτέ, προσφέροντας θέσεις για 5 ενήλικες και έχοντας σαν σχεδιαστική υπογραφή τη τεράστια kidney γρίλια μπροστά. Ένα μυώδες αυτοκίνητο με μοντέρνες πινελιές όπως τα πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα, τον σπορτίφ διαχύτη αλλά και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. 

Η έκδηλη πολυτέλεια απογειώνεται και στην καμπίνα όπου δεσπόζουν δύο οθόνες 12.3 (για τον πίνακα οργάνων) και 14.9 ιντσών (για το σύστημα infotainment) την ώρα που υπάρχει δερμάτινο τιμόνι, σύστημα αυτόματου κλιματισμού τεσσάρων ζωνών αλλά και Head-Up display. Η σουίτα συστημάτων και υποβοήθησης του οδηγού είναι η πληρέστερη που έχει προσφερθεί ποτέ σε M μοντέλο με κερασάκι στην τούρτα να είναι το ηχοσύστημα Harman Kardon για συναυλιακό ήχο.

Και τώρα η ώρα να περάσουμε στο σημαντικότερο τομέα όταν αναφερόμαστε σε ένα M μοντέλο, τον κινητήρα. Στην βασική του έκδοση το σύνολο συνδυάζει έναν V8 twin-turbo κινητήρα 4.4 λτ. με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας συνολική ισχύ 653 άλογα και 800 Nm ροπής. Τα νούμερα αυτά καταφέρνουν να κάνουν τα 2.750 κιλά του μοντέλου να φαντάζουν ελάχιστα, δίνοντας του τη δυνατότητα να κάνει το 0-100 σε 4.3 δευτ. και να «πιάνει» τελική στα 270χλμ./ώρα. Μάλιστα η μπαταρία των 25.7 kWh του επιτρέπει να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 88χλμ. με ταχύτητα έως και 140χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λίγο αργότερα θα έρθει και η ισχυρότερη έκδοση XM Label Red η οποία θα έχει ιπποδύναμη 745 άλογα και 997 Nm ροπής. Νούμερα που αυτόματα μετατρέπουν το συγκεκριμένο μοντέλο ως το ισχυρότερο M στην ιστορία.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης