Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η φετινή χρονιά είναι η χαρά των φίλων της BMW. Μετά από την αποκάλυψη των M3 Touring, M4 CSL και της ολοκαίνουργιας M2, έφτασε η ώρα για την κορυφαία στιγμή. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος για την αναβίωση της 3.0 CSL, όντας το αποκορύφωμα για τον εορτασμό της 50ης επετείους του τμήματος M. Αποτίοντας φόρο τιμής στο Coupe Sport Lightweight της δεκαετίας του 1970, το σύγχρονο E9 διαφημίζεται ως το «πιο αποκλειστικό ειδικό μοντέλο» στην ιστορία της M.

Σχεδιαστικά το σύνολο διαθέτει την γνωστή μάσκα νεφρών της φίρμας, όμως το πλαίσιο διαθέτει ένα σατινέ φινίρισμα αλουμινίου που θα παρατηρήσετε επίσης στα πλαϊνά παράθυρα. Στοιχεία που μας θυμίζουν το παρελθόν είναι οι μεγάλοι αεραγωγοί στον προφυλακτήρα όπως και τα πτερύγια αέρα στο καπό. Οι προβολείς προέρχονται από την M4 CSL και έρχονται με τις ίδιες κίτρινες πινελιές ως φόρο τιμής στα αγωνιστικά αυτοκίνητα του παρελθόντος.

Οι τροχοί είναι 20 ιντσών  μπροστά και 21 πίσω ενώ με διαφορά η μεγαλύτερη σύνδεση με το παλιό μοντέλο, είναι η μεγάλη πίσω αεροτομή που συνδυάζεται με μία μικρότερη. Η εικόνα στο εσωτερικό είναι εξίσου επιβλητική με full carbon bucket καθίσματα, επένδυση από θερμοπλαστικά ενισχυμένα με ίνες άνθρακα στα πάνελ των θυρών και έναν λευκό επιλογέα ταχυτήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύνολο είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα Alpine White Uni και κάτω από το καπό υπάρχει ο 3 λτ. twin-turbo κινητήρας απόδοσης 560 ίππων και 550 Nm ροπής. Ένα σύνολο που συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο στέλνει την ισχύ αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. 

Ολόκληρη η παραγωγή 50 οχημάτων της BMW 3.0 CSL θα διαρκέσει περίπου τρεις μήνες. Η τιμολόγηση για το ειδικό μοντέλο δεν έχει αποκαλυφθεί, αν και κρίνοντας από τον χρόνο και την προσπάθεια που απαιτείται για την κατασκευή του, σίγουρα θα είναι μία από τις ακριβότερες BMW που έχουμε δει ποτέ.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης