Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε τη νέα γενιά του μικρού μοντέλου της γκάμας της, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι η διάθεσή του στην αγορά θα ξεκινήσει στα μέσα του 2020.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Jazz (Fit σε Ιαπωνία και ΗΠΑ) θα προσφέρεται μόνο ως υβριδικό με την κωδική ονομασία e:HEV, συνδυάζοντας ένα θερμικό μοτέρ με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η Honda δεν έδωσε πληροφορίες σχετικά με το υβριδικό σύνολο, παρά μόνο πως προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και άμεση απόκριση.

Η αισθητική του αμαξώματος είναι πιο ελκυστική και μοντέρνα, με το βελτιωμένο πλαίσιο να παρέχει αυξημένη ακαμψία και ασφάλεια. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο και στην έκδοση Crosstar, παραπέμποντας σε crossover. Διακρίνεται για τα πλαστικά προστατευτικά στους προφυλακτήρες και τους θόλους, τις ράγες οροφής, τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, την ανασχεδιασμένη μάσκα και τις αδιάβροχες επενδύσεις των καθισμάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εσωτερικό είναι όμοιο με αυτό του Honda e, περιλαμβάνοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής που υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay, καθώς και έλεγχο μέσω χειρονομιών, νέο τιμόνι με ενσωματωμένα πλήκτρα και ανώτερης ποιότητας υλικά στις επιφάνειες.

Η καμπίνα είναι άνετη και πρακτική, με τα πίσω καθίσματα «Magic Seats» να αναδιπλώνονται και να ανασηκώνονται, δημιουργώντας έναν τεράστιο χώρο για τα δεδομένα της κατηγορίας και δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να μεταφέρει ογκώδη αντικείμενα.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό, εκτός από το WiFi hotspot, η Honda εμπλούτισε το μοντέλο με πλειάδα συστημάτων, όπως την ευρυγώνια κάμερα με αναγνώριση του χώρου περιμετρικά του οχήματος, το αυτόματο φρενάρισμα με ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών ακόμη και στο σκοτάδι, το ενεργό cruise control, τη διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, την κλήση έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος, την ειδοποίηση εταιρείας security όταν εντοπιστεί ύποπτη δραστηριότητα μέσω ενεργοποίησης του συναγερμού και πολλά ακόμη.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης