Μια πρωτοποριακή ψηφιακή λύση για την παράδοση και παραλαβή του οχήματος των πελατών λανσάρει στην ελληνική αγορά η Europ Assistance.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αξιόπιστη ασφαλιστική εταιρεία, με παρουσία σε περισσότερες από 200 χώρες, κάνει για μια ακόμα φορά τη διαφορά, παρέχοντας την digital υπηρεσία «Pick Up & Drop», για την παροχή ανέπαφων υπηρεσιών παραλαβής και παράδοσης του οχήματος του πελάτη.

Μέσω ενός εύχρηστου Portal κρατήσεων (online booking) που διατίθεται σε συνεργαζόμενες εταιρείες όπως εισαγωγικές, αντιπροσωπείες, ΚΤΕΟ, καθώς επίσης ασφαλιστικές εταιρείες και εταιρείες leasing, ο Όλα γίνονται εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.κάτοχος του οχήματος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης του οχήματός του (για service ή άλλο λόγο) από το εξειδικευμένο προσωπικό της Europ Assistance Greece, χωρίς καμία μετακίνηση και χάσιμο χρόνου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με απόλυτα ξεκάθαρα βήματα, με λήψεις ειδοποιήσεων και φωτογραφιών σε κάθε στάδιο της παραλαβής και παράδοσης, καθώς και πληροφόρηση για την εξέλιξη της πορείας και των εργασιών στο όχημα, η Europ Assistance Greece ψηφιοποίησε πλήρως την εμπειρία του χρήστη. Χάρη στη νέα υπηρεσία «Pick Up & Drop», ο κάτοχος του οχήματος, µε αξιόπιστο και απόλυτα ασφαλή τρόπο, απολαμβάνει περισσότερο προσωπικό και ποιοτικό χρόνο, τηρώντας τους κανόνες ασφαλείας και αποστάσεων.

Η υπηρεσία «Pick Up & Drop» έχει ξεκινήσει ήδη να διατίθεται στην Αττική, με τη σύναψη μεγάλων B2B συνεργασιών από τον χώρο του αυτοκινήτου, με κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας επικοινωνίας τον καταξιωμένο ηθοποιό και σκηνοθέτη Ρένο Χαραλαμπίδη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το εξειδικευμένο προσωπικό της Europ Assistance Greece ακολουθεί πιστά το υποχρεωτικό πρωτόκολλο ενεργειών για την υγιεινή και την απολύμανση του οχήματος (τόσο κατά την παραλαβή όσο και κατά την παράδοση) υποσχόμενη μια COVID-free υπηρεσία! Αντιστοίχως και οι συνεργαζόμενες εταιρείες απολαμβάνουν τα οφέλη της καλύτερης οργάνωσης εργασιών, την αποφυγή συνωστισμού στους χώρους τους και φυσικά την ενίσχυση της πιστότητας των πελατών τους.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης