Κατασκευάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Ήταν το πρώτο κεντρομήχανο μοντέλο της Jaguar, είχε μόνο ένα κάθισμα καθώς ήταν αγωνιστικό και στόχος ήταν να συμμετάσχει στο Le Mans 24 Hours.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δυστυχώς, δεν κατάφερε να αγωνιστεί ποτέ, καθώς η βρετανική φίρμα εγκατέλειψε το project. Μάλιστα, η μία και μοναδική μονάδα της XJ13 υπέστη σοβαρές ζημιές το 1971 έπειτα από ατύχημα που σημειώθηκε κατά τη διάρκειας μιας εκδήλωσης.

Μέχρι πρότινος, το όχημα δεν είχε καμία αξία. Η σκωτσέζικη εταιρεία Ecurie Ecosse όμως, πίστεψε στην XJ13, ανέλαβε να την αποκαταστήσει, να την τροποποιήσει κατάλληλα και να την βγάλει προς πώληση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο ονομάζεται πλέον LM69. Είναι κατασκευασμένο στο χέρι από εξειδικευμένους μηχανικούς και τεχνίτες. Ο σχεδιασμός ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία της σπάνιας XJ13, ωστόσο, στο αμάξωμα έχει χρησιμοποιηθεί αλουμίνιο και άλλα σύνθετα υλικά.

Φέρει μεγαλύτερους τροχούς, φαρδύτερα φτερά, σταθερή οροφή, νέα πτέρυγα και δύο μπάκετ καθίσματα στο εσωτερικό. Η καμπίνα έχει αναβαθμιστεί πλήρως, ενώ για την κίνηση φροντίζει ο V12 5.0 quad-cam κινητήρας απόδοσης 510 ίππων.

Η Ecurie Ecosse LM69 φέρει έγκριση προκειμένου να κινείται νόμιμα στους δημόσιους δρόμους. Θα παραχθεί σε 25 μονάδες, με την τιμή να υπολογίζεται στις 750.000 λίρες. 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης