Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Λίγες ώρες πριν από τα επίσημα αποκαλυπτήρια του πολυαναμενόμενου ηλεκτροκίνητου τετράθυρου sportcar, η γερμανική φίρμα έδειξε με έναν ασυνήθιστο τρόπο πόσο γρήγορα επιταχύνει και φρενάρει η Taycan.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στο αμερικανικό αεροπλανοφόρο USS Hornet βάρους 27.500 τόνων. Πίσω από το τιμόνι ήταν η επαγγελματίας οδηγός Shea Holbrook. Στο κατάστρωμα του ιστορικού αεροπλανοφόρου που υποδέχθηκε τους αστροναύτες των αποστολών Apollo 11 και Apollo 12, η Αμερικανίδα πραγματοποίησε ένα θεαματικό τεστ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χρησιμοποιώντας τον διάδρομο απογείωσης-προσγείωσης μήκους 264 μέτρων, επιτάχυνε από στάση στα 145.77 χλμ./ώρα σε μόλις 128,6 μέτρα και έπεσε στα φρένα πριν από το οδόφραγμα που είχε τοποθετηθεί στην άκρη του καταστρώματος σε 94,2 μέτρα.

Η διαδικασία του 0-145-0 ολοκληρώθηκε στον εντυπωσιακό χρόνο των 10,17 δευτερολέπτων.
Θυμίζουμε ότι η Taycan τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες και θα είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις ισχύος. Η βασική θα αποδίδει περίπου 400 ίππους, η μεσαία 4S λίγο πάνω από 530 ίππους και η κορυφαία Turbo με την οποία έγινε το ρεκόρ 600 ίππους.

Η ισχυρότερη έκδοση επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα και πιάνει τα 200 χλμ./ώρα σε 12΄΄. Η αυτονομία ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα, ενώ με μία φόρτιση διάρκειας 15 λεπτών εξασφαλίζει κίνηση για 400 χλμ., με τις μπαταρίες να λειτουργούν στα 800V.

Η παρουσίαση του ηλεκτρικού sportcar θα γίνει αύριο Τετάρτη, διαδικτυακά, ταυτόχρονα σε Γερμανία, Κίνα και Καναδά.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης