Του Λουκά Παπαλάμπρου

Χάρη στην ποιότητα κατασκευής του, την αξιοπιστία και την πρακτικότητα, το i20 αποτελεί ένα από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά. Η νέα γενιά ωστόσο ανεβάζει ψηλά τον πήχη σε όλους τομείς και κυρίως σε αυτούς της συνδεσιμότητας και του εξοπλισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κομψό και δυναμικό

Η Hyundai αποκάλυψε επίσημα τη νέα γενιά του δημοφιλούς supermini, λίγες ημέρες πριν την παγκόσμια πρεμιέρα, στην έκθεση της Γενεύης. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Izmit της Τουρκίας και αναμένεται να λανσαριστεί το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το i20 είναι το πρώτο μοντέλο της κορεατικής φίρμας που υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensuous Sportiness», προβάλλοντας μια κομψότητα και έναν δυναμισμό.

Σε σχέση με την τωρινή γενιά, έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 5 χλστ., χαμηλότερη οροφή κατά 24 χλστ., αυξημένο πλάτος κατά 30 χλστ. και μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 10 χλστ., γεγονός που ευνοεί τους χώρους στην καμπίνα.

Φέρει LED φώτα και νέες ζάντες 17 ιντσών, με τους υποψηφίους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 10 χρωματικών αποχρώσεων για το εξωτερικό αμάξωμα και διχρωμία στην οροφή.

Εκπληκτικός εξοπλισμός

Επίσημες φωτογραφίες για το εσωτερικό δεν υπάρχουν, παρά μόνο ένα σκίτσο. Όπως ανέφερε η Hyundai όμως, η καμπίνα έχει σχεδιαστεί από την αρχή, περιλαμβάνοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη αφής 8 ή 10,25΄΄ στην κεντρική κονσόλα. Το σύστημα κλιματισμού βρίσκεται χαμηλότερα, το τιμόνι είναι ολοκαίνουριο και όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από επενδύσεις ανώτερης ποιότητας. Μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερα άτομα και το πορτμπαγκάζ έχει όγκο 351 λίτρων.

Ο εξοπλισμός από την άλλη είναι κορυφαίος για τα δεδομένα της κατηγορίας. Περιλαμβάνει από εσωτερικό φωτισμό LED έως ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, Smart Cruise Control (NSCC), ειδοποίηση υπέρβασης ορίων ταχύτητας (ISLA), αυτόματο φρενάρισμα με ανίχνευση οχημάτων, πεζών και δικυκλιστών (FCA), αυτόματη προσαρμογή του τιμονιού για διατήρηση στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας, ανίχνευση τυφλού σημείου (BCA), υποβοήθηση παρκαρίσματος (Parking Assist), οπίσθια υποβοήθηση σύγκρουσης (RCCA), live ενημέρωση πλοήγησης και πολλά ακόμη.

Με ήπιο υβριδικό σύστημα

Όσον αφορά στους κινητήρες, υπάρχει ο τετρακύλινδρος 1.200άρης με τους 84 ίππους και το πεντάρι μηχανικό κιβώτιο, καθώς και ο εξαιρετικός τρικύλινδρος 1.0 GDI, ο οποίος προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος (100 και 120 ίππους) και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο 7DCT.

Στην έκδοση με τους 100 ίππους, το μοτέρ προσφέρεται προαιρετικά με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt. Με τους 120 ίππους το mild hybrid είναι στάνταρ, όπως και το αυτόματο κιβώτιο, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων κατά 3-4%.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης