Μεγαλύτερο και υβριδικό το νέο Ford Kuga

Μεγαλύτερο και υβριδικό το νέο Ford Kuga

Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η νέα γενιά του δημοφιλούς SUV της Ford αποκαλύφθηκε επίσημα, με την «μπλε οβάλ» φίρμα να ανακοινώνει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές του μοντέλου.

Το καινούργιο Kuga υιοθετεί διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία σε σχέση με τον προκάτοχό του, έχοντας πιο κομψή σιλουέτα, καλύτερη αεροδυναμική και στρογγυλεμένες γραμμές. Βασίζεται στην πλατφόρμα C2, με το βάρος του αμαξώματος να είναι μειωμένο κατά 90 κιλά και την ακαμψία να έχει αυξηθεί.

Θα προσφέρεται σε 12 ξεχωριστά χρώματα και στις εκδόσεις Titanium, ST-Line και Vignale, καλύπτοντας κάθε απαίτηση των πελατών όσον αφορά στην αισθητική, τον εξοπλισμό και το στυλ, περιλαμβάνοντας από διαχύτη έως ζάντες 17, 18, 19 και 20 ιντσών, δερμάτινα καθίσματα Windsor, εξατομικευμένο φινίρισμα και πρωτοποριακές τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού.

Φουλ στην τεχνολογία

Ανάμεσα σε αυτές είναι το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect, η ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου και το σύστημα πολυμέσων SYNC 3 με την κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών. To premium B&O Sound System υπόσχεται μία εμπειρία ήχου υψηλής ποιότητας, ενώ για πρώτη φορά υιοθετείται ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD 12,3 ιντσών. Το «Active Park Assist 2» επιτρέπει πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης, πιέζοντας έναν διακόπτη, ενώ το «Pre-Collision Assist» με τεχνολογία ανίχνευσης πεζού και δικυκλιστή ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα, εάν ανιχνευτεί κίνδυνος επικείμενης σύγκρουσης.

Άνετο και ευέλικτο

Χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις του αμαξώματος και το αυξημένο μεταξόνιο, το σαλόνι του Kuga είναι εξαιρετικά ευρύχωρο. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επιπλέον χώρο για τους ώμους, τα πόδια και το κεφάλι τους, ενώ έχουν στη διάθεσή τους και θερμαινόμενα καθίσματα.

Η δεύτερη σειρά καθισμάτων μετακινείται εμπρός – πίσω, διαμορφώνοντας τον καλύτερο στην κατηγορία χώρο ποδιών ή αυξάνοντας τον χώρο αποσκευών κατά 67 λίτρα. Στο πορτμπαγκάζ έχει τοποθετηθεί κάλυμμα δύο όψεων, με βελούδο στη μία πλευρά και ανθεκτική επιφάνεια στην άλλη.

Υβριδικό, βενζίνη και diesel

H Ford έχει εξοπλίσει το Kuga με κάθε λογής μηχανικό σύνολο, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και τεχνολογία «Drive Mode». Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των γνωστών κινητήρων 1.5 EcoBoost βενζίνης απόδοσης 120 και 150 ίππων, 1.5 EcoBlue diesel με 120 ίππους και 2.0 EcoBlue diesel με 190 ίππους.

Τη διαφορά, ωστόσο, κάνουν οι εκδόσεις Kuga Plug-In Hybrid, Kuga EcoBlue Hybrid (ήπιο υβριδικό) και Kuga Hybrid (πλήρες υβριδικό).

Η πρώτη συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 14,4 kWh, αποδίδοντας 225 ίππους. Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι μόλις 1,2 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων στα 29 γρ./χλμ. Η μπαταρία φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής που βρίσκεται στον εμπρός προφυλακτήρα και η διαδικασία φόρτισης από ηλεκτρική παροχή 230 volt ολοκληρώνεται σε περίπου τέσσερις ώρες.

Το Kuga EcoBlue Hybrid φέρει τον δίλιτρο EcoBlue των 150 ίππων και μίζα/γεννήτρια (BISG), επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας κατά την επιβράδυνση σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Από την άλλη, το Kuga Hybrid χρησιμοποιεί ένα αυτοφορτιζόμενο, πλήρες υβριδικό σύστημα κίνησης.

Οι κινητήρες υποστηρίζονται στάνταρ από λειτουργία Auto Start-Stop και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο 8άρι. Φυσικά, δεν λείπουν οι τετρακίνητες εκδόσεις και το «Drive Mode» με τα προφίλ (Normal, Sport, Eco, Slippery και Deep Snow/Sand), το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να προσαρμόζουν την απόκριση του κινητήρα, την υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης και την εμπλοκή του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης.

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 3 Απριλίου 2019, 09:56