Με αρνητικό πρόσημο, που έφθασε σχεδόν το 10%, κινήθηκε η αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου στη Γερμανία τον Μάιο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συγκεκριμένα, η πτώση άγγιξε το 9,9%, ποσοστό που μεταφράζεται σε 261.316 μονάδες.

Η μάρκα με τη μεγαλύτερη μείωση ήταν η Opel (16%), ενώ οι πωλήσεις της Fiat και της VW μειώθηκαν κατά 11 και 10% αντίστοιχα. Αντίθετα, αύξηση είχαν οι εταιρείες Seat, Land Rover, Jaguar, Porsche και Mazda. Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Γερμανία μειώθηκαν 8,8%, που μεταφράζεται σε 1,22 εκατ. μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης