Πολύ δύσκολο ήταν το δεύτερο τρίμηνο του έτους για τη διασημότερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου. Η ιταλική εταιρεία είδε τις πωλήσεις να μειώνονται σχεδόν στο μισό και τα έσοδα να υποχωρούν κατά 42%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, το διάστημα Απριλίου-Ιουνίου 2020 η Ferrari παρέδωσε σε πελάτες σε όλη την υφήλιο 1.389 νέα αυτοκίνητα έναντι 2.668 πέρυσι, ενώ τα έσοδα ανήλθαν στα 571 εκατ. ευρώ (το 2019 ήταν στα 984 εκατ.).

Οι λόγοι αυτής της πτώσης ήταν η αναστολή της παραγωγής για περίπου δύο μήνες λόγω της πανδημίας, η περιορισμένη δραστηριότητα στις πωλήσεις και οι μειωμένες δράσεις στον τομέα των χορηγιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τις αρχές του έτους, τα κέρδη προ φόρων και τόκων έχουν υποχωρήσει κατά 60% φθάνοντας τα 124 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα τις εκτιμήσεις των ανθρώπων της Ferrari, στο τέλος τους έτους η κερδοφορία θα κυμανθεί μεταξύ 1,075 και 1,125 δις ευρώ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης