Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το ανασχεδιασμένο λογότυπό της, ένα σήμα που εκφράζει το σύγχρονο, ακολουθεί τις τάσεις της ψηφιακής εποχής και σηματοδοτεί την πορεία της στον νέο κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή είναι η 10η φορά που η Volkswagen αλλάζει το σήμα της από το 1937, οπότε και ιδρύθηκε. Το καινούργιο σήμα δείχνει πιο ρετρό, με τα γράμματα V και W να έχουν ελαφρώς διαφορετικό χρωματικό τόνο. Η μορφή του είναι δισδιάστατη, χωρίς φίλτρα και επιπλέον επεξεργασίες.

Το λογότυπο θα παρουσιαστεί σε διάφορες χρωματικές παραλλαγές και θα τοποθετηθεί σε κάθε εγκατάσταση και μονάδα της φίρμας έως τα μέσα του 2020, από την έδρα της εταιρείας στο Βόλφσμπουργκ μέχρι τις αντιπροσωπείες σε όλο τον κόσμο και τα οχήματα της γκάμας.

Χαρακτηρίζεται ιδανικό για τον ψηφιακό κόσμο και τις πλατφόρμες επικοινωνίας στην ηλεκτρική κινητικότητα. Προβάλλει ξεκάθαρα τη νέα εικόνα της μάρκας και θα χρησιμοποιηθεί σε όλες τις καμπάνιες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, για πρώτη φορά, η εκφώνηση στα σποτ δεν θα γίνεται με αντρική φωνή αλλά με γυναικεία.

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης