Του Λουκά Παπαλάμπρου

Αυτή τη στιγμή στο περίπτερο της σουηδικής φίρμας στο Palexpo της Γενεύης κανονικά θα επικρατούσε το αδιαχώρητο. Άπαντες θα θαύμαζαν τη νέα Gemera, το τετραθέσιο υβριδικό hypercar με την εκπληκτική σχεδίαση και τις πρωτοποριακές τεχνολογίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, η απειλή του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να κλείσουν τις πύλες της ελβετικής έκθεσης και τους κατασκευαστές να παρουσιάζουν τα προϊόντα τους διαδικτυακά.

Η Koenigsegg περιγράφει τη Gemera ως το πρώτο Mega-GT αυτοκίνητο στον κόσμο. Διαθέτει μονοκόκ αμάξωμα από ανθρακόνημα, οι πόρτες ανοίγουν με φορά προς τα πάνω για την εύκολη επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών, το μεταξόνιο αγγίζει τα 3 μέτρα και το βάρος είναι στα 1.715 κιλά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν τέσσερις άνθρωποι και ισάριθμες μικρές αποσκευές, καθώς ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 200 λίτρα. Στο ταμπλό έχει τοποθετηθεί μία μεγάλη οθόνη αφής, μπροστά από το τιμόνι ένας ψηφιακός πίνακας, στις κολόνες δύο μικρότερες που δείχνουν εικόνα από τους ψηφιακούς καθρέπτες και πίσω μία ακόμη οθόνη.

Επίσης, υπάρχουν οκτώ θήκες για ποτήρια, κλιματισμός τριών ζωνών, δύο θέσεις για την ασύρματη φόρτιση των smartphones και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. 

Για την κίνηση του υπέροχου οχήματος φροντίζει ένας τρικύλινδρος δίλιτρος κινητήρας και τρία ηλεκτρικά μοτέρ – τα δύο είναι τοποθετημένα στους τροχούς του πίσω άξονα και το τρίτο στον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα. Η συνδυαστική δύναμη αγγίζει τους 1.700 ίππους και τα 3.500 Νm ροπής, με τις επιδόσεις να είναι καταιγιστικές.

Τα 0-100 επιτυγχάνονται στον εκπληκτικό χρόνο του 1,9 δευτερολέπτου και η βελόνα του κοντέρ ανεβαίνει μέχρι τα 400 χλμ./ώρα. Το υβριδικό σύνολο καταναλώνει κανονική βενζίνη, αιθανόλη, μεθανόλη ή E85,  ενώ η αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια φθάνει τα 50 χιλιόμετρα.

Η Gemera πατάει σε ελαστικά Michelin Pilot Sport S ή Cup R3 διαστάσεων 295/30 εμπρός και 315/30 πίσω με carbon ζάντες 21 και 22 ιντσών αντίστοιχα. Τα φρένα είναι αεριζόμενα κεραμικά και αποτελούνται από εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, με τα συστήματα τετραδιεύθυνσης και torque vectoring να περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

Το Mega-GT της Koenigsegg και πρώτο τετραθέσιο hypercar της ιστορίας της θα παραχθεί σε 300 μονάδες. Όσο για την τιμή, θα ανακοινωθεί το επόμενο διάστημα.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης