Η κορεατική εταιρεία έκανε τη μεγάλη έκπληξη στην έκθεση του Παρισιού, αποκαλύπτοντας το νέο τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 T-GDI ο οποίος θα τοποθετηθεί στο i20.

Το νέο μοτέρ αποδίδει 120 ίππους και 172 Nm ροπής, εξελίχθηκε στο τεχνικό κέντρο της Hyundai στη Γερμανία και πληροί τις προδιαγραφές Euro6, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με αυτό τον κινητήρα, το καινούργιο i20 μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία, αποτελώντας τον άμεσο ανταγωνιστή των Fiesta 1.0 EcoBoost και Corsa 1.0 Ecotec.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης