Αυξημένη απόδοση, καλύτερες επιδόσεις και συνάμα περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου προσφέρει το best seller supermini της Ford, χάρη στη mild hybrid τεχνολογία 48 volt.

Η «μπλε οβάλ» φίρμα τοποθέτησε για πρώτη φορά στο Fiesta ένα εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης και συγκεκριμένα το EcoBoost Hybrid που είδαμε στο Puma, καθώς και μία σειρά τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού, όπως το προσαρμοζόμενο Cruise Control με Stop & Go και το Speed Sign Recognition.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Fiesta EcoBoost Hybrid τροφοδοτείται από τον τρικύλινδρο 1.000άρη βενζινοκινητήρα και μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα που επιτρέπει την ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V.

Το αυτο-ρυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει τον χρόνο και τον βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας.

Προσφέρει μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές και περιορίζει την υστέρηση στην απόκριση (turbo lag). Παράλληλα εξασφαλίζει από 5% έως 10% χαμηλότερη κατανάλωση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοντέλο θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος (125 και 155 ίππους) και αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά μέσα στη χρονιά.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης