Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η γερμανική φίρμα παρουσίασε επίσημα την κορυφαία έκδοση της νέας γενιάς του Golf, ένα αυθεντικό hot hatchback μοντέλο με δυναμική εμφάνιση και εξαιρετικές επιδόσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο φοράει σπορ bodykit, κάθεται χαμηλότερα κατά 20 χλστ. σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, πατάει σε ζάντες 18 ή 19 ιντσών και φέρει επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα. Εντύπωση κάνουν ο μεγάλος διαχύτης πίσω με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και η πτέρυγα στο τελείωμα της οροφής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλαίσιο και σύστημα διεύθυνσης έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις, η ανάρτηση είναι πιο χαμηλή και σφιχτή, ενώ τα φρένα αποτελούνται από δίσκους διαστάσεων 358 χλστ. εμπρός και 330 χλστ. πίσω με διπίστονες και μονοπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα.

Η ίδια σπορ φιλοσοφία ακολουθείται και στο εσωτερικό, με το λογότυπο R στα καθίσματα και το τιμόνι, τα μεγάλα paddles και τις δερμάτινες επενδύσεις Nappa να κλέβουν την παράσταση. Φυσικά, δεν λείπει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής και όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Για όσους θέλουν κάτι πιο σπέσιαλ υπάρχει το πακέτο R-Performance Pack, με την μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, την εξάτμιση της Akrapovic, τα μπάκετ καθίσματα και το προφίλ οδήγησης «Special», το οποίο έχει εξελιχθεί στην πίστα του Nurburgring.

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 2.0 TSI κινητήρα απόδοσης 320 ίππων και 420 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG7 και σύστημα τετρακίνησης. Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 4,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα λειτουργίας «Sport, Comfort, Individual και Race». Στον εξοπλισμό του οχήματος έχει προστεθεί και το Drift Mode, το οποίο ρυθμίζει τη ροπή και στέλνει περισσότερο δύναμη στους πίσω τροχούς, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να προκαλέσει ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης