Στην τρίτη φάση της ανάπτυξης βρίσκεται ο πρωτοποριακός πλαϊνός εξωτερικός αερόσακος τη ZF, με τον γερμανικό κολοσσό να υποστηρίζει ότι το προϊόν θα είναι έτοιμο προς παραγωγή το 2021.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο αερόσακος εξελίσσεται σε συνεργασία με την TRW και, αυτήν την περίοδο, οι τεχνικοί της ZF πραγματοποιούν τις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες με ένα Opel Insignia Tourer. Στόχος τους είναι να συγκεντρώσουν όλα τα δεδομένα, να τα αναλύσουν και να τελειοποιήσουν τη λειτουργία του αερόσακου.

Ο συγκεκριμένος αερόσακος εκτείνεται εξωτερικά και έχει χωρητικότητα μεταξύ 280 και 400 λίτρων. Ουσιαστικά, λειτουργεί ως μία ζώνη απορρόφησης των πιέσεων που ασκούνται έπειτα από πρόσκρουση ανάμεσα στις κολόνες Α και C. Μπορεί να μειώσει έως 40% το χτύπημα και από 20 έως 30% τη σοβαρότητα του τραυματισμού των επιβατών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χάρη σε μία σειρά αισθητήρων ραντάρ και LiDAR, το σύστημα σκανάρει συνεχώς οτιδήποτε συμβαίνει περιμετρικά του αυτοκινήτου. Όταν ανιχνεύσει σοβαρή πιθανότητα σύγκρουσης, δίνει εντολή να ενεργοποιηθεί ο αερόσακος. Αυτό συμβαίνει σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης