Έπειτα από τρία συνεχή χρόνια, η Ford και ο τρικύλινδρος 1.0 Ecoboost έχασαν τα σκήπτρα στον θεσμό «Engine Of The Year», με τον 1.500άρη υβριδικό του BMW i8 να ανακηρύσσεται ως ο καλύτερος κινητήρας του 2015.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μηχανικό σύνολο της βαυαρικής φίρμας που τροφοδοτεί το plug-in hybrid μοντέλο, συνδυάζοντας τον τρικύλινδρο 1.5 τούρμπο βενζίνης και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας συνολικά 362 ίππους, κέρδισε για μόλις επτά βαθμούς τον πολυβραβευμένο 1.0 Ecoboost της Ford.

Ο κινητήρας του i8 πήρε επίσης την πρώτη θέση στην κατηγορία 1.400 – 1.800 κ.εκ., ενώ αυτός της Ford επικράτησε στην κατηγορία κάτω του 1.0 λίτρου. Καλύτερο μοτέρ στην κατηγορία 1.000 – 1.400 κ.εκ. αναδείχθηκε ο 1.2 turbo βενζίνης της PSA Peugeot Citroen, με τον 2.0 turbo της Mercedes AMG να ψηφίζεται ως ο καλύτερος στην κατηγορία 1.800 – 2.000 κ.εκ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναλυτικά οι νικητές σε όλες τις κατηγορίες

Κινητήρας της Χρονιάς 2015
BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid

Καλύτερος νέος κινητήρας 2015
BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid

Κάτω του 1 λίτρου
Ford 999cc three-cylinder turbo

Από 1.000 έως 1.400 κ.εκ.
PSA Peugeot Citroen 1.2-litre three-cylinder turbo

Από 1.400 έως 1.800 κ.εκ.
BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid

Από 1.800 έως 2.000 κ.εκ.
Mercedes-AMG 2-litre turbo

Από 2.000 έως 2.500 κ.εκ.
Audi 2.5-litre five-cylinder turbo

Από 2.500 έως 3.000 κ.εκ.
BMW M 3-litre twin-turbo six-cylinder

Από 3.000 κ.εκ. έως 4.000 κ.εκ.
McLaren 3.8-litre twin-turbo V8

Πάνω από 4.000 κ.εκ
Ferrari 4.5-litre V8

Πράσινος κινητήρας της χρονιάς 2015
Τesla full-electric powertrain

Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων 2015
Ferrari 4.5-litre V8

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης