Μία ιδέα ενός μικρού αγοριού ήταν αρκετή για τους ανθρώπους της γερμανικής φίρμας, ώστε να ενσωματώσουν το μοτίβο ενός καρχαρία στο εσωτερικό των αυτοκινήτων.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι σχεδιαστές της Opel έχουν κρύψει τις δικές τους πασχαλινές εκπλήξεις με τη μορφή μικρών καρχαριών σε διάφορα σημεία της καμπίνας. Ο κορυφαίος θηρευτής των θαλασσών παραμονεύει εδώ και χρόνια σε διάφορα μοντέλα της μάρκας, όπως τα ADAM, Corsa, Astra, Insignia και Zafira. Τώρα, τον συναντάμε και στα νεοφερμένα Crossland X και Grandland X.

Το μοτίβο του καρχαρία έχει εξελιχτεί τα τελευταία χρόνια σε σήμα κατατεθέν των Opel – και δεν περιορίζεται μόνο στο ντουλαπάκι του συνοδηγού ή στο ταμπλό. Όπως υποστηρίζει ο επικεφαλής εσωτερικού σχεδιασμού της μάρκας, Karim Giordimaina, ενθαρρύνει συνεχώς τους συνεργάτες του να κρύβουν μοτίβα στα νέα σχέδια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα ξεκίνησαν το 2004, όταν ο σχεδιαστής της Opel, Dietmar Finger, εργαζόταν στο σπίτι του φτιάχνοντας κάποια σκίτσα για το Corsa. Ήταν απασχολημένος με το ντουλαπάκι του συνοδηγού και συγκεκριμένα με την πλευρά εκείνη που συνήθως καλύπτεται από την κλειστή πόρτα. Η δουλειά του εκείνη την ημέρα ήταν ο σχεδιασμός των ενισχύσεων. Ενώ προσπαθούσε να βρει τη λύση, έρχεται ο γιος του και του λέει: «Μπαμπά, γιατί δεν σχεδιάζεις απλώς έναν καρχαρία;».

Ο σχεδιαστής το δοκίμασε και στη συνέχεια έδειξε το σχέδιο στον τότε επικεφαλής σχεδίασης, Niels Loeb, ο οποίος προώθησε την ιδέα. Ο καρχαρίας πέρασε στην παραγωγή και εξελίχθηκε σε επιτυχία για την εταιρεία.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης