Τραγικό φινάλε

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013, 09:53


Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Απεβίωσε σήμερα το πρωί ο οδηγός αγώνων Λουκάς Γιαννακούλης, 53 ετών, ο οποίος το Σάββατο 30 Νοεμβρίου τραυματίστηκε πολύ σοβαρά μετά από σύγκρουση κατά τη διάρκεια του ράλι Παλλάδιο. Ο Λουκάς νοσηλευόταν στην εντατική θεραπεία του νοσοκομείου Αττικόν με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις τις οποίες δεν κατάφερε παρά τον πολύ δυνατό οργανισμό του να τις ξεπεράσει.

Η είδηση του θανάτου του Λουκά έχει προκαλέσει θλίψη σε όλη την οικογένεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού που δεν μπορεί ακόμα να πιστέψει ότι χάθηκε ένα τόσο αγαπητό μέλος της. 

«Εκφράζουμε την βαθιά μας θλίψη στην οικογένεια του αθλητή μας που έφυγε τόσο άδικα από κοντά μας. Ήταν ένα αξιοπρεπής αγωνιζόμενος με γνώσεις του χώρου και του αυτοκινήτου. Τα συλλυπητήρια μας στην οικογένειά του» δήλωσε ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου Μανώλης Χαλιβελάκης.



«Κρίμα που έφυγε ένας νέος και τόσο αγαπητός άνθρωπος από το χώρο μας. Συλλυπητήρια στην οικογένειά του» ήταν η δήλωση του κορυφαίου οδηγού αγώνων αυτοκινήτων Λεωνίδα Κύρκου.


«Η οικογένεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού έγινε από σήμερα το πρωί φτωχότερη. Ο Λουκάς ήταν ένας αθλητής ξεχωριστός και πάνω από όλα κύριος με κ κεφαλαίο. Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του» δήλωσε από την πλευρά του ο Αλυτέραχης του Ράλι Παλλάδιο Νίκος Πασσαλής.


«Είναι μία μεγάλη απώλεια για το χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αισθάνομαι πραγματικά συγκλονισμένος» δήλωσε ο οδηγός αγώνων Στράτος Φωτεινέλης.

Το χρονικό του δυστυχήματος

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλευόταν από το πρωί του Σαββάτου ο γαμπρός του Γιώργου Μπόμπολα, Λουκάς Γιαννακούλης ο οποίος συμμετείχε στο ράλι Παλλάδιο, αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος. Ο έμπειρος οδηγός αγώνων (αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας) συμμετείχε με μία Porsche 911 RSR και μαζί με τον Γιώργο Πετρόπουλο διεκδικούσαν μία καλή θέση στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Δυστυχώς όμως με το ξεκίνημα του αγώνα και από τη πρώτη ειδική διαδρομή «Άγιος Ιωάννης 1», το πλήρωμα είχε μία τρομακτική έξοδο με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ. Στο 6,5 χιλιόμετρο της συγκεκριμένης ειδικής το αυτοκίνητο «έχασε το πίσω μέρος» έκανε τετ-α-κε και χτύπησε σε δέντρο από την πλευρά του οδηγού στη μέση της πόρτας.

Παρά τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνουν όλα τα αγωνιστικά πληρώματα που συμμετέχουν σε αγώνες, η σύγκρουση με δέντρο ήταν σφοδρή. Το αποτέλεσμα ήταν να χτυπήσει στο κεφάλι και στα πλευρά ο οδηγός Λουκάς Γιαννακούλης ενώ ο συνοδηγός Γιώργος Πετρόπουλος χτύπησε στο χέρι του. Ωστόσο η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή που ο οδηγός μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο Θριάσιο. Οι γιατροί διέγνωσαν πως η κατάσταση της υγείας του είναι εξαιρετικά σοβαρή και γι αυτόν τον λόγο αποφάσισαν να τον μεταφέρουν στο Αττικό νοσοκομείο. Από την πρώτη στιγμή, τα νέα της υγείας του δεν ήταν ενθαρρυντικά, καθώς ο οδηγός έφερε βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και είχε υποστεί σοβαρή ζημιά ο ένας του πνεύμονας. Άνθρωπος των αγώνων που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του μιλώντας στο zougla.gr τη μέρα της σύγκρουσης είχε τονίσει ότι τα πράγματα ήταν εξαιρετικά σοβαρά και όλοι εύχονταν το καλύτερο δυνατό για τον συναθλητή τους. Δυστυχώς διαψεύστηκαν.


Λίγο πριν την εκκίνηση στο ράλι Παλλάδιο...

Η μαρτυρία του γιατρού

Πριν από δύο ημέρες, ο Νίκος Παππάς, γνωστός γιατρός στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο οποίος ήταν παρών στον αγώνα, μίλησε στο zougla.gr για το πώς αντιμετώπισαν οι θεράποντες ιατροί τη σοβαρή κατάσταση:

«Το όχημα χτύπησε από την πλευρά του οδηγού. Στο σημείο κατέφθασε πρώτα ο γιατρός της ειδικής και ενεργοποιήθηκε άμεσα το σχέδιο ασφαλείας λόγω της σοβαρής κατάστασης. Όταν έφθασα στο σημείο, ο Γιώργος Πετρόπουλος είχε τις αισθήσεις του, αλλά ήταν σοκαρισμένος από αυτό που συνέβη και καθόταν στο ασθενοφόρο (σ.σ. είχε βγει ή τον είχαν βγάλει οι διασώστες πριν φτάσει στο σημείο ο Νίκος Παππάς . Το έβλεπες στα μάτια του. Ο οδηγός ήταν στη θέση του φορώντας κράνος, hans, αλλά αναίσθητος. Αυτό μας δημιούργησε πρόβλημα με τον χώρο προκειμένου να παρέμβουμε και να τον απεγκλωβίσουμε. Κόψαμε το αυτοκίνητο, ενώ άμεση ήταν και η επέμβαση από το διασωστικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Χρειαστήκαμε περίπου 20-30 λεπτά, αν και εκείνη την ώρα δεν μπορώ να πω με σιγουριά τον χρόνο που ξοδέψαμε. Μπήκαμε στο ασθενοφόρο και σε 35 λεπτά ήμασταν στο Θριάσιο νοσοκομείο. Έγιναν εξετάσεις βάσει πρωτοκόλλου, όπως γίνονται σε έναν πολυτραυματία. Διαπιστώθηκε μια πολύ βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση λόγω της απότομης επιβράδυνσης. Στο Αττικό νοσοκομείο μεταφέρθηκε γιατί το Θριάσιο δεν εφημέρευε αλλά και εξαιτίας της σοβαρότητας της κατάστασης».

Όσο για τον Γιώργο Πετρόπουλο, έχει τραυματιστεί σε χέρι και πόδι, αλλά σε κάθε περίπτωση όλα είναι περαστικά. 

Δείτε το videο με το πέρασμα των Γιαννακούλη - Πετρόπουλου στο 10:00




Φωτογραφία τη μέρα του αγώνα...

Λίγα λεπτά πριν από τη σφοδρή σύγκρουση...

 Η διαλυμένη Porsche RSR στον γερανό της ΕΛΠΑ..   Λίγα λεπτά μετά το ατύχημα...
 

Σύντομο βιογραφικό του Λ. Γιαννακούλη

Ο Λουκάς Γιαννούλης ήταν Αρχιτέκτων Μηχανικός. Αποφοίτησε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (1983). Υπεύθυνος για το σχεδιασμό και την επίβλεψη εργοταξίων για έργα Πολιτικού Μηχανικού και υπαίθρια έργα. Το 1992 ορίστηκε Υπεύθυνος Έργων για το σύνολο των ιδιωτικών έργων της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Από το 1995 μετείχε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας με τομέα ευθύνης τη διασφάλιση ποιότητας και το 1999 ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Το 2000 και μετά τη συμφωνία για μετοχική συνεργασία της ΑΚΤΩΡ με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ και την ΤΕΒ ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας ΤΕΒ Α.Ε. Το 2001 ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της REDS A.E. (πρώην ΚΑΜΠΑΣ). Τον Μάιο του 2002, με την απόσχιση και εισφορά των κατασκευαστικών κλάδων των εταιριών ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ και ΤΕΒ στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ, είχε οριστεί Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Συμμετείχε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ΕΛΛΑΚΤΩΡ Α.Ε. (πρώην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ) ως Μέλος, εκτελούσε χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ Facilities Management και Αντιπροέδρου στην ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ που ειδικεύεται σε έργα ανάπλασης χώρων και διαμόρφωσης τοπίων.

Κουράγιο στην οικογένειά του, στους φίλους του αλλά και σε όσους τον αγάπησαν βλέποντάς τον να περνά από μπροστά τους με τα αγαπημένα του αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες... 

Καλό ταξίδι Λουκά... 


Διαβάστε επίσης: Η μαρτυρία του γιατρού για το σοβαρό ατύχημα στο ράλι Παλλάδιο

Έτσι έγινε η Porsche που κόστισε τον σοβαρό τραυματισμό του Γιαννακούλη

O αγώνας βάφτηκε με αίμα

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013, 15:12