Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Εντυπωσιακή είσοδο στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας πραγματοποιεί η NIO. H κινεζική μάρκα θέλει να κάνει τη διαφορά στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, παρουσιάζοντας μια σειρά μοντέλων με μεγάλο ενδιαφέρον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πιο πρόσφατο που είδαμε από τη ΝΙΟ είναι το ET7, ένα πολυτελές τετράθυρο sedan που τροφοδοτείται από υψηλής ισχύος ηλεκτρικά μοτέρ με μπαταρίες εξαιρετικής ενεργειακής πυκνότητας (360 wh/kg), χωρητικότητας 70, 100 και 150 kWh.

Η αυτονομία στη βασική έκδοση αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα και στη μεσαία τα 700 χλμ. Στην κορυφαία, το αυτοκίνητο θα μπορεί να διανύσει με μια φόρτιση έως και 1.000 χιλιόμετρα. Η μπαταρία των 150 kWh είναι η μεγαλύτερη σε χωρητικότητα που έχουμε δει σε όχημα παραγωγής, με την εταιρεία να υπόσχεται υψηλότερη απόδοση φόρτισης σε σχέση με τις κοινές μπαταρίες και αυξημένη διάρκεια ζωής.

Το τετράθυρο sedan με το σήμα της NIO θα λανσαριστεί στην αγορά της Κίνας στα τέλη του έτους. Αρχικά θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις με τις μπαταρίες των 70 και 100 kWh, με αυτή των 150 kWh να ακολουθεί το 2022. Το μοντέλο εφοδιάζεται με τα πιο προηγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, διαθέτει μια εκπληκτική οθόνη στην κεντρική κονσόλα που ενσωματώνει κάθε λειτουργία και εφαρμογή, καθώς και τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως υποστηρίζει η φίρμα, η αυτόνομη οδήγηση υποστηρίζεται από κάμερα 8 megapixels, τη στιγμή που η Tesla έχει 1,2 megapixels. Επίσης φέρει αισθητήρες lidar και υπερήχων, καθώς και ραντάρ, ανιχνεύοντας με ακρίβεια οποιοδήποτε εμπόδιο και «σαρώνοντας» τα πάντα περιμετρικά του αμαξώματος.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προδιαγραφές του μοντέλου και τα χαρακτηριστικά του θα δοθούν το επόμενο διάστημα. Θυμίζουμε πως μέχρι στιγμής η NIO δεν δραστηριοποιείται εμπορικά στην Ευρώπη.

 

Διαβάστε επίσης:

Η μεγαλύτερη μπαταρία που έχει τοποθετηθεί σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης