Σε αντίθεση με πολλούς μεγάλους κατασκευαστές, οι οποίοι καταργούν ή σταματούν την εξέλιξη των πετρελαιοκινητήρων, η Volkswagen υποστηρίζει ότι τα diesel μοτέρ έχουν αρκετά να προσφέρουν ακόμα.

Παρότι το «dieselgate» προκάλεσε τεράστια προβλήματα στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, αυτή συνεχίζει να επενδύει στους TDI, δημιουργώντας μια νέα γενιά σύγχρονων κινητήρων που καλύπτουν τις αυστηρότερες προδιαγραφές, συνδυάζοντας την οικονομία καυσίμου με την υψηλή απόδοση και τις περιορισμένες εκπομπές ρύπων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο νέος diesel με κωδική ονομασία ΕΑ 288 ΕVO ενσωματώνει την τεχνολογία «Twin-Dosign». Πρόκειται για ένα καινοτόμο σύστημα με δύο καταλύτες που ενσωματώνουν δύο συστήματα ψεκασμού  Ad Blue.

Οι καταλύτες βρίσκονται σε διαφορετική θέση, αλλά λειτουργούν παράλληλα επιτυγχάνοντας τη μέγιστη απόδοση. Επίσης μειώνουν σε ποσοστό 80% τις εκπομπές NOx, καλύπτοντας πλήρως τις προδιαγραφές Euro 6d.

H VW κάνει λόγο για τον καθαρότερο TDI, ένα φιλικό προς το περιβάλλον μοτέρ με ελάχιστους ρύπους και εξαιρετική ροπή από χαμηλά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης