Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της μάρκας, του εκσυγχρονισμού των μοντέλων, της ψηφιακής εποχής και του εξηλεκτρισμού της γκάμας, η Volkswagen προτίθεται να αλλάξει και το εμβληματικό λογότυπό της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της μάρκας, Jochen Sengpiehl, στόχος είναι η εταιρεία να γίνει πιο ελκυστική στο ευρύ κοινό, να αποκτήσει μία πιο φρέσκια και νεανική εικόνα, να δραστηριοποιηθεί στα κοινωνικά μέσα και να εκμεταλλευτεί την ψηφιακή τεχνολογία.

Προκειμένου να μπορέσει να επεκταθεί διαφημιστικά και να αντεπεξέλθει στις προηγμένες πλατφόρμες των tablet και smartphone, η VW σχεδιάζει να παρουσιάσει τον επόμενο χρόνο ένα νέο σήμα. Το λογότυπο δεν θα έχει, φυσικά, μεγάλες διαφορές από το τωρινό, ωστόσο θα ακολουθεί τις τάσεις του μέλλοντος, όπως ανέφερε ο Sengpiehl.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης