Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Δεν είναι μυστικό πως πλέον υπάρχει ένας αγώνας ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες για την επικράτηση της ηλεκτροκίνησης. Οι περισσότερες από αυτές στοχεύουν για την ώρα σε μεγάλα και ακριβά ηλεκτρικά μοντέλα ώστε να εξισορροπήσουν το κόστος κατασκευής και των μπαταριών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η VW φαίνεται να έχει βάλει στόχο να μπει ένα ηλεκτρικό όχημα σε κάθε νοικοκυριό, καθώς όπως όλα δείχνουν, εκτός από το μικρό και οικονομικό ID.2all που θα έρθει σε λίγα χρόνια με τιμή κοντά στα 25.000 ευρώ, η εταιρία εργάζεται πάνω σε κάτι ακόμα πιο προσιτό.

Αρχικά, θεωρήθηκε ότι το βασικό EV της VW, το οποίο είναι πιθανό να πάρει το όνομα ID.1, θα κοστίζει κοντά στα 25.000 ευρώ. Ωστόσο, φαίνεται ότι αυτός ο στόχος τιμής ορίστηκε για το ID.2all, το οποίο μπορεί να εισαχθεί στην παραγωγή ως ID.2 ή ID. Γκολφ. Το ακόμα πιο προσιτό μοντέλο που εργάζεται η VW είναι πιθανότατα το αδελφό όχημα του Cupra UrbanRebel που ο Όμιλος Volkswagen σχεδιάζει να κατασκευάσει στο Martorell της Ισπανίας.

Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για το οικονομικό της EV, αλλά είπε ότι θα είναι ένα από τα δέκα νέα ή ανανεωμένα ηλεκτρικά μοντέλα που θα κυκλοφορήσει μέχρι το 2026. Μεταξύ αυτών, η Volkswagen ονόμασε το ανανεωμένο ID.3, το ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο, το sedan ID.7, το ID.2all, και ένα ηλεκτρικό SUV που έρχεται το 2026, πιθανότατα το ID.3 SUV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κρίνοντας από αυτό το χρονοδιάγραμμα, το φθηνότερο EV της Volkswagen μπορεί να φτάσει το 2026 ή αργότερα. Το αστικό EV της μάρκας θα μοιράζεται την πλατφόρμα MEB Entry με το ID.2all, που σημαίνει ότι θα είναι και προσθιοκίνητο. Προφανώς, είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για προδιαγραφές, αλλά το μοντέλο αναμένεται να έχει το ίδιο μέγεθος με το VW Polo ή ελαφρώς μικρότερο, δεδομένης της πιο ειδικής πλατφόρμας EV σε σύγκριση με την αρχιτεκτονική εσωτερικής καύσης MQB A0.

Η μπροστινή πλατφόρμα MEB Entry θα συνδυαστεί με πιο προσιτές μπαταρίες, οι οποίες θα συμβάλουν στη μείωση του κόστους. Μάλιστα οι συνθήκες που δημιουργούνται με την κατασκευή τριών μοντέλων στο ίδιο εργοστάσιο θα βοηθήσουν επίσης τη VW να προσφέρει τα μικρά EV της σε χαμηλότερες τιμές.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης