Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν από μία εβδομάδα όλος ο πλανήτης είχε απορήσει με την ιστορία ενός ιδιοκτήτη Tesla, του οποίου το τιμόνι κυριολεκτικά έπεσε, ενώ το όχημα ήταν εν κινήσει. Η Tesla μετά από τον ντόρο που έγινε, πήρε θέση, η οποία από την μία ικανοποιεί, από την άλλη προκαλεί και μία σύγχυση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τελικά η Tesla δεν θεωρεί ότι ένα τιμόνι που πέφτει είναι ελάττωμα και ότι είναι δική της ευθύνη! Παρόλα αυτά, αντικατέστησε το όχημα.

Για μια γρήγορη ανακεφαλαίωση, ο ιδιοκτήτης, ο οποίος χρησιμοποιεί το όνομα Preneh24 στο Twitter, είχε το αυτοκίνητό στην κατοχή του για λιγότερο από μια εβδομάδα όταν έπεσε το τιμόνι. Επικοινώνησε με το σέρβις της Tesla και αρχικά του ζήτησαν 103,96 $ για να διορθώσουν το πρόβλημα. Σε εκείνο το σημείο, εκείνος ζήτησε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του μοντέλου συνολικά. Μάλιστα προχώρησε και σε ψηφοφορία στο Twitter.

Τώρα, γνωρίζουμε ότι η Tesla επικοινώνησε και προσφέρθηκε να καλύψει τις χρεώσεις επισκευής. Επιπλέον, συμφώνησε να αγοράσει ξανά το Model Y και να του παράσχει ένα ολοκαίνουργιο. Αυτό που είναι περίεργο είναι ότι σε μια επιστολή που φέρεται να είναι από την Tesla προς τον ιδιοκτήτη, αναφέρεται ότι δεν αναγνωρίζεται κάποιο ελάττωμα στο αυτοκίνητο το οποίο να εμπίπτει στους όρους της εγγύησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εάν ένα τιμόνι που πέφτει στη μέση του ταξιδιού δεν είναι ελάττωμα, δεν είμαστε σίγουροι για το τι πληροί τις προϋποθέσεις. Στην επιστολή, που παρατηρήθηκε για πρώτη φορά από το InsideEVs, η Tesla λέει ότι «ως χειρονομία καλής θέλησης προς εσάς ως πολύτιμο πελάτη της Tesla… συμφωνεί να αγοράσει ξανά το όχημα». Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το τιμολόγιο επισκευής που δημοσιεύτηκε φαίνεται να δείχνει ότι η Tesla «αντικατέστησε ή πρόσθεσε» το μπουλόνι που συγκρατεί τον τροχό στην κολόνα του τιμονιού.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης