Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα στην πολύχρονη ιστορία της, ένα αυτοκίνητο που ικανοποιεί πλήρως τις καθημερινές ανάγκες κίνησης εντός αστικού περιβάλλοντος και είναι ιδανικό για εξορμήσεις, λάνσαρε η Skoda.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To CITIGOe iV τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 83 ίππων και 212 Nm ροπής, ο οποίος λαμβάνει ενέργεια από μπαταρία χωρητικότητας 36,8 kWh. Η μπαταρία βρίσκεται στο πάτωμα του πλαισίου, κάτω από τα καθίσματα, και η αυτονομία κάτω από τέλειες συνθήκες αγγίζει τα 260 χιλιόμετρα.

Υποστηρίζει κάθε τύπο φόρτισης και λαμβάνει ενέργεια σε ποσοστό 80% με τη χρήση δημόσιου ταχυφορτιστή 40 kW. Με χρήση wallbox AC των 7,2 kWh, η μπαταρία φορτίζει στο 80% σε 4 ώρες και 15 λεπτά, ενώ μέσω οικιακού δικτύου 2,3 kW χρειάζεται περίπου 12 ώρες. Επίσης αξίζει να σημειώσουμε ότι η μπαταρία επαναφορτίζεται και κατά τη διάρκεια της οδήγησης, με ανάκτηση της ενέργειας που απελευθερώνεται κατά την πέδηση και την αποθήκευσή της απευθείας στη μπαταρία του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρεις λειτουργίες κίνησης (κανονική, Eco, Eco+), με τη μέγιστη αυτονομία των 260 χιλιομέτρων να επιτυγχάνεται με τη μονάδα κλιματισμού απενεργοποιημένη και οδήγηση στη λειτουργία Eco+.

Στην Ελλάδα το CITIGOe iV διατίθεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου Scorpius 16 ιντσών, φώτα ημέρας LED, τριάκτινο δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, σύστημα διατήρησης λωρίδας «LANE ASSIST», προβολείς ομίχλης, ηλεκτρονικό κλιματισμό, φιμέ πίσω τζάμια, βάση σύνδεσης κινητού με εφαρμογές, ηχοσύστημα πολυμέσων «SWING», καλώδιο φόρτισης και άλλα.

Η προτεινόμενη τιμή του μοντέλου ξεκινά από 22.300 ευρώ, ωστόσο την περίοδο του λανσαρίσματος προσφέρεται στα 19.800€, καθιστώντας το, ίσως, την πλέον ελκυστική και ολοκληρωμένη πρόταση της αγοράς.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης