Οι εκθέσεις αυτοκινήτων πραγματοποιούνται προκειμένου οι επισκέπτες να δουν από κοντά και να θαυμάσουν όλα τα νέα μοντέλα παραγωγής, τα πρωτότυπα και τις τεχνολογίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην έκθεση του Λος Άντζελες, που ανοίγει τις πύλες της στις 28 Νοεμβρίου, η Volvo θα εμφανιστεί με μία παγκόσμια πρωτοτυπία. Δεν θα έχει στο περίπτερό της ούτε ένα τετράτροχο. Στόχος της είναι να επαναπροσδιορίσει την έννοια του αυτοκινήτου, προσφέροντας κάτι ξεχωριστό.

«Η Automobility LA είναι ένα από τα μεγαλύτερα auto show παγκοσμίως. Επιλέξαμε να μην παρουσιάσουμε ούτε ένα μοντέλο, αλλά να δείξουμε ότι λάβαμε το μήνυμα και αρχίζουμε μία συζήτηση για το μέλλον της αυτοκίνησης. Έτσι, αντί να εμφανίσουμε μια ιδέα για ένα όχημα, επιλέξαμε να μιλήσουμε για την ιδέα του αυτοκινήτου. Μπορεί εφέτος να μην κερδίσουμε το βραβείο του αυτοκινήτου της έκθεσης, αλλά αισθανόμαστε άνετα με αυτό. Γιατί, πολύ απλά, εδώ δεν πρόκειται για μία έκθεση αυτοκινήτου» δήλωσε ο υπεύθυνος προϊοντικής στρατηγικής της Volvo Cars, Marten Levenstam.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, η σουηδική φίρμα θα παρουσιάσει μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων από υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως το in-car delivery, το car sharing, το όραμά της για την αυτόνομη οδήγηση όπως προσδιορίστηκε στο πρωτότυπο Volvo 360c, αλλά και τη συνδρομητική υπηρεσία Care by Volvo.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης