Του Λουκά Παπαλάμπρου

Στα μέσα Μαρτίου, η Skoda είχε προγραμματίσει την πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση της νέας γενιάς του δημοφιλούς οικογενειακού μοντέλου της γκάμας της, στην Κρήτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τσεχική μάρκα είχε επιλέξει το ελληνικό νησί για το μεγάλο αυτό event, φιλοξενώντας εκατοντάδες εκπροσώπους του ειδικού Τύπου από κάθε γωνιά της Ευρώπης. Οι δημοσιογράφοι θα διέμεναν σε πολυτελές ξενοδοχείο της Χερσονήσου και θα οδηγούσαν την καινούρια Octavia σε καθορισμένες διαδρομές γύρω από το Ηράκλειο.

Λόγω της εξάπλωσης του ιού COVID-19, το Διοικητικό Συμβούλιο της Skoda Auto αποφάσισε τη ματαίωση της εκδήλωσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εκπρόσωποι του ειδικού Τύπου δεν οδήγησαν ποτέ το αυτοκίνητο, ωστόσο η ομάδα παραγωγής της εταιρείας είχε φροντίσει αρκετά νωρίτερα για το φωτογραφικό υλικό.

Οι φωτογράφοι είχαν μεταβεί στο νησί μαζί με διάφορες εκδόσεις της Octavia πριν ο κορωνοϊός σπείρει τον πανικό στην Ευρώπη, είχαν επιλέξει τα σημεία που ήθελαν για τις λήψεις και είχαν έτοιμο το άλμπουμ των εικόνων.

Το υλικό θα προσφερόταν στους δημοσιογράφους -όπως γίνεται συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις- προκειμένου να το χρησιμοποιήσουν στο θέμα για την πρώτη οδηγική επαφή, καθώς και στα υπόλοιπα κείμενα σχετικά με την Octavia.

Τις εικόνες δεν τις λάβαμε ποτέ -ήταν και το zougla.gr καλεσμένο στην πρώτη δημοσιογραφική παρουσίαση-, όμως πρόσφατα 
δημοσιεύτηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα της Skoda. Από εκεί μπορεί να τις λάβει και τις χρησιμοποιήσει οποιοσδήποτε δημοσιογράφος.

Αυτό σημαίνει ότι όσες φωτογραφίες της νέας Octavia αναρτώνται στα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης έχουν ως φόντο το νησί της Κρήτης.

 

Διαβάστε επίσης: Γεμάτη τεχνολογίες η νέα Skoda Octavia

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης