Η Porsche παρουσιάζει το νέο μοντέλο της οικογένειας 718, την νέα Porsche 718 Cayman GT4 RS. 

Η νέα 718 έχει έναν καθαρά αγωνιστικό χαρακτήρα, ο οποίος σε συνδυασμό με τις επιδόσεις της προσφέρει μια απόλυτη εμπειρία οδήγησης. Σχεδιασμένο να εντυπωσιάζει με την εξελιγμένη αεροδυναμική, το βάρος και την εξαιρετικά ευέλικτη διάταξη του πλαισίου της, η 718 Cayman GT4 RS είναι ο βασιλιάς της γκάμας των mid-engined αυτοκινήτων. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο εξακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας της, τον οποίο έχουμε ξανασυναντήσει με την αγωνιστική Porsche 911 GT3 Cup και την επιβατική 911 GT3, αποδίδει 500 ίππους και «στροφάρει» στις 9.000 στροφές. Σε σύγκριση με την έκδοση 718 Cayman GT4 αποδίδει 80 περισσότερους ίππους, και από 430 Νm ροπής στα 450.

Όπως όλες οι εκδόσεις RS της Porsche έτσι και η καινούρια 718 GT4 RS είναι εξοπλισμένη με το σύστημα PDK. Αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει τις επτά ταχύτητες του, με απίστευτη  ταχύτητα και εγγυάται τη μέγιστη απόδοση. Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (Paddles)  επιτρέπουν στους οδηγούς να κρατούν τα χέρια τους στο τιμόνι ακόμα και όταν αλλάζουν ταχύτητα χειροκίνητα. Εναλλακτικά, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον επανασχεδιασμένο μοχλό επιλογής στην κεντρική κονσόλα.

Η 718 Cayman GT4 RS επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα (GT4 με PDK: 3,9 δευτερόλεπτα) και έχει τελική ταχύτητα 315 km/h (GT4 με PDK: 302 km/h), την οποία φτάνει σε έβδομη ταχύτητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τον χαρακτήρα των RS, η νέα 718 έχει ως καθοριστικό της στοιχείο το βάρος της. Με το συνολικό βάρος να είναι στα 1.4125 κιλά με το ντεπόζιτο γεμάτο, ζυγίζει 35 κιλά λιγότερο από την έκδοσή GT4. Αυτή η μείωση βάρους επιτυγχάνεται χάρη στη χρήση πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) για εξαρτήματα όπως το καπό και τα μπροστινά φτερά.

Η νέα αεροτομή και τα αλουμινένια στηρίγματα φτερών, αποτελούν χαρακτηριστικό στοιχείο της εξωτερικής σχεδίασης. Αυτή η εξαιρετικά αποδοτική αρχή πτερυγίων προέρχεται από το αγωνιστικό αυτοκίνητο Porsche 911 RSR GT και υιοθετήθηκε για πρώτη φορά σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής της σειράς Porsche με την 911 GT3.

Οι εντυπωσιακοί αεραγωγοί στους μπροστινούς θόλους των τροχών, η αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη επένδυση κάτω από το αμάξωμα με συνδεδεμένο πίσω διαχύτη, ο πολυρυθμιζόμενος μπροστινός διαχύτης και το νέο μπροστινό χείλος αεροτομής με πλευρικές λεπίδες ροής, στη λειτουργία Performance που προορίζεται για χρήση σε πίστες αγώνων το GT4 RS παράγει περίπου 25 τοις εκατό περισσότερη κάθετη δύναμη από το GT4.

Η Porsche όμως δεν σταματάει εκεί. Για αυτούς που θέλουν να ζήσουν την απόλυτη εμπειρία της 718 GT4 RS προσφέρει ένα πακέτο με το όνομα Weissach το οποίο προάγει τη δυναμική σχεδίαση της GT4 RS ακόμα περισσότερο.

Το μπροστινό καπό του χώρου αποσκευών, οι εισαγωγές αέρα, το κάλυμμα του κιβωτίου αέρα, τα επάνω διακοσμητικά στοιχεία του εξωτερικού καθρέπτη και η πίσω πτέρυγα έχουν φινίρισμα από ανθρακονήματα

Οι απολήξεις από τιτάνιο μοιάζουν με το σύστημα εξάτμισης της Porsche 935. Το τοποθετημένο roll cage στο πίσω μέρος είναι επίσης κατασκευασμένο από τιτάνιο. Το επάνω τμήμα του ταμπλό είναι επενδυμένο με υλικό Race-Tex και ένα μεγάλο λογότυπο της Porsche είναι ενσωματωμένο στο πίσω παράθυρο. Με το πακέτο Weissach μπορούν να παραγγελθούν σφυρήλατες ζάντες μαγνησίου 20 ιντσών με επιπλέον κόστος αντί για σφυρήλατο αλουμίνιο 20 ιντσών.

Η GT4 RS κατέκτησε την πιο μικρή έκδοση των 20,6 km της πίστας του Nürburgring Nordschleife, η οποία παλαιότερα αποτελούσε σημείο αναφοράς, σε 7:04.511 λεπτά – 23,6 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την 718 Cayman GT4.

 

 

Η νέα Porsche 718 Cayman GT4 RS γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες και τώρα μπορεί να παραγγελθεί στη βασική τιμή των 141.338 ευρώ. Οι παραδόσεις ξεκινούν τον Δεκέμβριο.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης