Η Nissan υποστηρίζει ότι οι οριζόντιες οθόνες είναι καλύτερες

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020, 17:59
Η Nissan υποστηρίζει ότι οι οριζόντιες οθόνες είναι καλύτερες

Σε αντίθεση με ορισμένους κατασκευαστές, οι οποίοι επιλέγουν να εξοπλίζουν τα μοντέλα τους με υπερβολικά μεγάλες οθόνες τύπου tablet, η Nissan προσπαθεί να εξισορροπήσει τον σχεδιασμό με την τεχνολογία και τη χρησιμότητα.

Στο πρωτότυπο Ariya Concept για παράδειγμα, η ιαπωνική φίρμα τοποθέτησε μία καμπυλοειδή διπλή οθόνη που θυμίζει κύμα, προσφέροντας καλύτερη απεικόνιση των πληροφοριών και ενισχύοντας την ασφάλεια μέσω της άμεσης οπτικής επαφής με τον δρόμο.

«Οι άνθρωποι μπορούν να δουν και να απορροφήσουν περισσότερες πληροφορίες εάν οι οθόνες είναι διατεταγμένες οριζόντια. Η περιφερειακή απεικόνιση λειτουργεί εξίσου καλά με αυτό τον τρόπο, καθώς το ανθρώπινο μάτι κοιτάζει με φυσικό τρόπο από πλευρά σε πλευρά, κατά την οδήγηση», δήλωσε ο Tomomichi Uekuri, ανώτερος διευθυντής της ομάδας μηχανικών HMI.

Η οθόνη του Ariya Concept απεικονίζει τις οδηγικές πληροφορίες σε μια θέση παρόμοια με αυτή του πίνακα οργάνων ενός παραδοσιακού αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα εμφανίζει στην κεντρική οθόνη πληροφορίες ψυχαγωγίας, στοιχεία ελέγχου λειτουργιών άνεσης, καθώς και την κατάσταση του συστήματος. Και τα δύο μέρη είναι αρμονικά τοποθετημένα σε ένα κομψό πάνελ, που «ρέει» απρόσκοπτα μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.

Παρόλο που υπάρχουν δύο οθόνες, τα γραφικά μπορούν να μετακινηθούν ή να αλλάξουν θέση μεταξύ τους, δημιουργώντας την αίσθηση μιας ενιαίας οθόνης. Για παράδειγμα, αν ο οδηγός θέλει τις διαδρομές και το χάρτη μπροστά από το τιμόνι, μπορεί να τα μεταφέρει εκεί. Επιπλέον, οι πληροφορίες μπορούν επίσης να μετακινηθούν στο κέντρο ή και να «εξαφανιστούν» όταν δεν χρειάζονται πλέον.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020, 17:59