Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος

H Nissan e.dams είναι έτοιμη να αγωνιστεί στους διπλούς αγώνες της Formula E στο Βερολίνο αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 7ο και 8ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2021/22.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν στο ιστορικό αεροδρόμιο Tempelhof, στο οποίο τυχαίνει η Nissan e.dams να έχει κερδίσει την P2 την περασμένη σεζόν. Κύριος στόχος είναι η βελτίωση των επιδόσεων στους κατατακτήριους αγώνες, ώστε να καταφέρει εκμεταλλευτεί τον ρυθμό του αγώνα που παρατηρήθηκε στο προηγούμενο γύρο στο Μονακό, καθώς ο Sébastien Buemi κατάφερε να τερματίσει στην P8 μετά την ανάκτηση 14 θέσεων.

Όντας ένα οδόστρωμα ειδικά σχεδιασμένο με προδιαγραφές αεροδρομίου, οι ομάδες έχουν να αντιμετωπίσουν μια σειρά από πολύ συγκεκριμένες προκλήσεις. Λόγος αποτελεί η κατασκευή του οδοστρώματος με πολλαπλές πλάκες από σκυρόδεμα, με αποτέλεσμα να προσφέρει πολύ υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει αρκετά προβλήματα στους αγωνιζόμενους καθώς μπορεί να υπερθερμάνουν τα ελαστικά των αυτοκινήτων τους, βγάζοντάς τα από το βέλτιστο εύρος λειτουργίας τους.

Συνεχίζοντας μια ακόμα ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου αγώνα στο Βερολίνο, είναι η διαφορετική κατεύθυνση για κάθε έναν από τους δύο γύρους (πρώτα αριστερόστροφα και μετά δεξιόστροφα), όπου οι μηχανικοί θα πρέπει να σχεδιάσουν νέες και αποτελεσματικές ρυθμίσεις για κάθε αγώνα.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ομάδα της Nissan e.dams συνεχίζει να συνδέει την παρουσία της στο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτάθλημα, με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα της. Ο Buemi θα αγωνιστεί ξανά με το #23 Nissan Ariya, που πήρε το όνομά του από το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover SUV της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ ο Günther θα αγωνιστεί με  το #22 Nissan LEAF, που πήρε το όνομά του από το γνωστό EV της Nissan που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2010.

Ο Tommaso Volpe, γενικός διευθυντής της Nissan Formula E και διευθύνων σύμβουλος της ομάδας Nissan e.dams στην Formula E, δήλωσε:

«Ερχόμαστε στο Βερολίνο με καλές αναμνήσεις από την επιτυχία μας εδώ πέρυσι και έχοντας δει βελτίωση στον αγωνιστικό ρυθμό μας σε κάθε διοργάνωση της σεζόν, μέχρι στιγμής. Στο Μονακό τόσο ο Séb όσο και ο Max κατάφεραν να ανακτήσουν πολλές θέσεις, αλλά πρέπει να κάνουμε βελτιώσεις στα προκριματικά για να έχουμε μια καλύτερη ευκαιρία και να αγωνιστούμε πιο ψηλά στην κατάταξη. Επομένως, αυτός θα είναι ένας από τους κύριους στόχους μας για αυτό το E-Prix. Οι μεγάλες ευθείες της πίστας είναι ίσως λιγότερο ευνοϊκές για το αυτοκίνητό μας, αλλά η ομάδα επικεντρώνεται στην καλύτερη δυνατή ρύθμιση του πλαισίου για να προσφέρει στους οδηγούς μας ένα καλό συνολικό πακέτο.»
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης