Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το ωραίο με το να είσαι συλλέκτης Pagani είναι πως αυτόματα σημαίνει ότι είσαι και ζάμπλουτος. Και το να είσαι ζάμπλουτος σημαίνει με τη σειρά του ότι ο κόσμος σε ακούει όταν ζητάς πράγματα, όσο περίεργα και αν είναι αυτά.  Αυτό συνέβη και στη συγκεκριμένη περίπτωση όταν δύο πελάτες ζήτησαν από τον Horacio Pagani μια έκδοση της Huayra με μακριά ουρά, που να θυμίζει το στυλ του ’60.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αφού λοιπόν «έπεσε» η ιδέα στο τραπέζι, η εταιρία εργάστηκε δύο χρόνια και σήμερα είναι σε θέση να παρουσιάσει τη νέα Pagani Hyara Codalunga, ένα μοντέλο που διαθέτει αστείρευτη δύναμη, αλλά και μία εμφάνιση που ενώνει το χθες με το σήμερα.

«Όλα τα έργα της Pagani γεννιούνται από οράματα και όνειρα και μερικά από τα πιο εμβληματικά και αποκλειστικά αυτοκίνητα της Pagani πηγάζουν από το όραμα και τα όνειρα των πελατών», δήλωσε ο Hannes Zanon, εμπορικός διευθυντής της εταιρείας. «Η Pagani Automobili είναι σε θέση να αναπτύξει αυτά τα ειδικά έργα για μεμονωμένους πελάτες, όπως τα Coachbuilders της δεκαετίας του ’60, αλλά σε συμμόρφωση με τις σημερινές συνθήκες και προδιαγραφές, κάτι που κάναμε και σήμερα».

Έχοντας μακρύνει κατά 360χλστ. το νέο σύνολο διαθέτει τον γνωστό V12 κινητήρα της εταιρίας, απόδοσης 840 ίππων και 1.100 Nm ροπής, έχοντας πλέον ένα νέο σύστημα εξάτμισης τιτανίου, που ζυγίζει μόλις 4.4 κιλά. Συνολικά το όχημα έχει βάρος 1.280 κιλά, έχει εξαιρετικά υψηλή αεροδυναμική απόδοσης ενώ διαθέτει τέσσερα ενεργά πτερύγια, ώστε να «μένει» κολλημένο στην άσφαλτο ακόμα και σε πολύ μεγάλες ταχύτητες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ομάδα σχεδίασης, πρόσθεσε μόνο μήκος στο όχημα, καθώς συνολικά αφαιρέθηκαν και απλοποιήθηκαν σημεία του, ενώ πηγή έμπνευσης ήταν τα αγωνιστικά της δεκαετίας του 1960 που έτρεξαν στο Le Mans.
Τα χρώματα που επιλέχθηκαν επίσης έχουν εμπνευστεί από τις τάσεις του σχεδιασμού εκείνης της εποχής. Αν και το πιλοτήριο διατηρεί τα εκτεθειμένα δομικά του στοιχεία από ανθρακονήματα, τα παλαιωμένα δέρματα σουέντ του εσωτερικού επιλέχθηκαν με βλέμμα στο κλασικό στυλ. Τα χρώματα της εξωτερικής βαφής, εν τω μεταξύ, είναι όλα είτε ματ είτε ημι-ματ για να αναδείξουν τις απλές σχεδιαστικές γραμμές του αυτοκινήτου.

Περιορισμένο σε μόλις πέντε μονάδες, η Pagani Huayra Codalunga κοστίζει 7 εκατομμύρια ευρώ και φυσικά έχει ήδη γίνει sold out. Τώρα εάν είστε συλλέκτης και έχετε κάποια παραπλήσια ιδέα, μπορείτε να τη προτείνετε καθώς η εταιρία απέδειξε πως είναι ανοικτή σε νέες προκλήσεις. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης