Η βιομηχανία αυτοκινήτου αλλάζει ταχύτερα και πιο δραστικά από ποτέ. Το όχημα δεν βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Μετατοπίζεται στην ανθρώπινη μετακίνηση. Μία εκ βάθρων αλλαγή φιλοσοφίας. Το μηχανικό γίνεται ψηφιακό, το καύσιμο αντικαθίσταται από τον ηλεκτρισμό και η ιδιοκτησία αυτοκινήτων δίνει τη θέση της σε λύσεις μετακίνησης προσαρμοσμένες στις εκάστοτε ανάγκες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με το σλόγκαν «το μέλλον ανήκει σε όλους», η γερμανική φίρμα αποτυπώνει τις προσδοκίες της και την αλλαγή φιλοσοφίας, βαδίζοντας σε νέα, πιο προηγμένα μονοπάτια, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής.

 

Έπειτα από την εξαγορά της από τον γαλλικό όμιλο PSA, την αποχώρηση του Dr. Karl-Thomas Neumann από την ηγεσία και τον διορισμό του Michael Lohscheller στη θέση του CEO, η Opel παρουσίασε το ανανεωμένο λογότυπο, το νέο δόγμα και τον πρεσβευτή της. Παράλληλα, υπόσχεται να κάνει τις μελλοντικές τεχνολογίες προσιτές σε όλους, καινοτομώντας συνεχώς σε όλους τους τομείς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από εδώ και στο εξής, θα χρησιμοποιείται το ανασχεδιασμένο λογότυπο με 2D εμφάνιση, όντας απλό, σαφές και ξεκάθαρο. Φυσικά, τα βασικά στοιχεία παραμένουν – με τον κύκλο ως σύμβολο του τροχού και την αστραπή ως δείγμα καθαρής ενέργειας. Το καινούργιο Insignia είναι το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που φέρει το λογότυπο.

Επίσης, ο Jurgen Klopp είναι ο επίσημος πρεσβευτής της μάρκας, πρωταγωνιστώντας στην καμπάνια επικοινωνίας 360-μοιρών με τίτλο «Γερμανική τεχνολογία για όλους», η οποία θα προβληθεί άμεσα σε όλα τα Μέσα, από την τηλεόραση έως το internet, τα social media, το ραδιόφωνο και τις έντυπες διαφημίσεις.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης