Του Λουκά Παπαλάμπρου

Το ID.3 αποτελεί το σημαντικότερο μοντέλο της σύγχρονης ιστορίας της Volkswagen. Είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο της γκάμας της και αυτό πάνω στο οποίο στηρίζει ένα μεγάλο μέρος της κερδοφορίας του ο γερμανικός κολοσσός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την κατασκευή του, η VW επένδυσε δις ευρώ, δημιουργώντας στο Zwickau τη μεγαλύτερη και πιο προηγμένη μονάδα παραγωγής ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.

Τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου ξεκίνησε επίσημα η παραγωγή του οχήματος και η μετάβαση της εταιρείας στην ηλεκτρική κινητικότητα. Στο πλαίσιο των εορτασμών, η VW πραγματοποίησε μία εκδήλωση, παρουσία της καγκελαρίου της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ισχυρή γυναίκα της Ευρωπαϊκής Ένωσης στάθηκε στο πλάι του επικεφαλής της Volkswagen, Herbert Diess, και μαζί είδαν να βγαίνoυν από τη γραμμή παραγωγής οι πρώτες μονάδες του επαναστατικού μικρομεσαίου hatchback.

Μάλιστα, η Άνγκελα Μέρκελ ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις, χαιρέτησε τους εργαζομένους και πήρε μια γεύση από τις διαδικασίες συναρμολόγησης του οχήματος. 

Στην ομιλία της, η καγκελάριος έκανε λόγο για τον ακρογωνιαίο λίθο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, χαρακτηρίζοντας το εργοστάσιο του Zwickau ως τη ναυαρχίδα της βιομηχανίας. Παράλληλα, η κυρία Μέρκελ δεσμεύθηκε ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, προσφέροντας στους πολίτες μία σειρά κινήτρων και παροχών ώστε να αγοράσουν μαζικά οχήματα τεχνολογίας EV.

Όπως είπε χαρακτηριστικά, το ID.3 μπορεί να αποτελέσει το επόμενο Beetle και Golf.

Αξίζει να σημειώσουμε πως το ID.3 θα λανσαριστεί στις αγορές της Ευρώπης το καλοκαίρι του 2020. Η βασική έκδοση θα κοστίζει λιγότερο από 30.000 ευρώ.

Οι παραγγελίες έχουν ξεπεράσει τις 35.000 στη Γηραιά Ήπειρο, με τους υποψήφιους αγοραστές να προκαταβάλουν το ποσό των 1.000 ευρώ που απαιτείται, προκειμένου να εξασφαλίσουν προτεραιότητα κατά την έναρξη των παραδόσεων.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης