Η Mercedes των 1.100 ίππων από την πίσω όψη

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου 2017, 10:17
Η Mercedes των 1.100 ίππων από την πίσω όψη

Μία ακόμη teaser φωτογραφία του πολυαναμενόμενου hypercar με την κωδική ονομασία Project One, έδωσε η γερμανική φίρμα, λίγες ώρες πριν την επίσημη αποκάλυψη.

Στην εικόνα διακρίνεται το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, με τις μυώδεις επιφάνειες, τα LED φώτα, τους αεραγωγούς πάνω από το μοτέρ, την κεντρική απόληξη της εξάτμισης και τις δύο μικρότερες για τις βαλβίδες.

Χαρακτηρίζεται από τη Mercedes ως το πιο συναρπαστικό όχημα δρόμου όλων των εποχών, με τεχνολογία κατευθείαν από τη Formula 1. Τροφοδοτείται από το ίδιο υβριδικό σύνολο που φέρει το μονοθέσιο της F1, αποδίδοντας 1.100 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. Συνδυάζει τον V6 1.6 Turbo κινητήρα με ηλεκτροκινητήρες και σύστημα KERS, με τις επιδόσεις να είναι «εξωπραγματικές». Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, τα 0-100 επιτυγχάνονται σε περίπου 2,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 360 χλμ./ώρα.  

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ και ένα ηλεκτρικό turbo, επιτυγχάνοντας θερμοδυναμική απόδοση 43%. Η συστοιχία μπαταριών είναι ίδια με αυτή που υπάρχει στο μονοθέσιο της F1, αλλά περιέχει περισσότερες κυψέλες και ζυγίζει 100 κιλά, περίπου. Το σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μονού συμπλέκτη 8 σχέσεων, τα φρένα αποτελούνται από carbon κεραμικούς δίσκους και το σασί είναι monocoque carbon.

Οι δοκιμές του αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν αμέσως μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο, με τη συμμετοχή του Lewis Hamilton. Το hypercar θα παραχθεί σε μόλις 275 μονάδες, οι οποίες έχουν ήδη προπωληθεί έναντι του ποσού των 2.275.0000 ευρώ, χωρίς τους φόρους. Σύμφωνα με τη Mercedes, οι παραδόσεις στους τυχερούς ιδιοκτήτες θα ολοκληρωθούν το 2020.

Η ανάπτυξη και κατασκευή του Project One γίνεται αποκλειστικά από την AMG. Και τα 275 κομμάτια θα είναι αριστεροτίμονα και θα μπορούν να κινηθούν κανονικά σε όλες τις χώρες, εκτός από την Κίνα. Όσο για την υβριδική μονάδα ισχύος, το προσδόκιμο ζωής υπολογίζεται στα 50.000 χιλιόμετρα. Μετά απαιτείται ανακατασκευή ή αντικατάσταση.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου 2017, 10:17