Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, φαίνεται πως είναι η κατάλληλη περίοδος για τη Mercedes ώστε να προχωρήσει το νέο της επιχειρηματικό πλάνο. Όπως όλα δείχνουν η εταιρία με το αστέρι, θα μειώσει την γκάμα της, αφαιρώντας μερικά από τα μικρά της μοντέλα καθώς σταδιακά ο στόχος της δεν θα είναι ο όγκος των πωλήσεων, αλλά  το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος από κάθε μία πώληση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Mercedes επιθυμεί να κατευθύνει το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων της στα μεγάλα και ακριβά της μοντέλα, με στόχο να γίνει η πιο πολύτιμη μάρκα στον κόσμο. Έτσι λοιπόν, χωρίς να διευκρινίζει ποια, θα μειώσει από 7 σε 4 τα μικρά προσφερόμενα μοντέλα, ενώ κάθε της κίνηση πλέον θα στοχεύει στην προώθηση των μεγαλύτερων μοντέλων που παρέχουν και αντίστοιχο περιθώριο κέρδους. 

Παράλληλα η Mercedes-Benz θα λανσάρει την υπερπολυτελή υπο-μάρκα Mythos Series που θα βρίσκεται πάνω από τα ήδη πολυτελή Maybach. Κατά την ενημέρωση της στρατηγικής στο συνέδριο Economics of Desire, η αυτοκινητοβιομηχανία έδειξε μια εικόνα ενός SL Speedster ως μελλοντικού μοντέλου από τη νέα μάρκα.

Τα μοντέλα που θα απαρτίζουν την σειρά Mythos θα είναι περιορισμένης κυκλοφορίας και θα διατίθενται « αποκλειστικά στους αφοσιωμένους λάτρεις και συλλέκτες της Mercedes-Benz». 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H εταιρία θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις των μεγάλων της μοντέλων κατά περίπου 60% έως το 2026 σε σύγκριση με το 2019.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης