Του Λουκά Παπαλάμπρου

Ήταν Απρίλιος του 1996 όταν η γερμανική φίρμα παρουσίασε στην έκθεση του Τορίνο τη SLK, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια του roadster και ανοίγοντας τον δρόμο για τη νέα σειρά των ανοικτών σπορ διθέσιων μοντέλων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έπειτα από τρεις γενιές, 710.000 πωλήσεις παγκοσμίως και 23 χρόνια εμπορικής πορείας, η SLK, η οποία από το 2016 ονομάζεται SLC, περνά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Η Mercedes αποφάσισε να διακόψει οριστικά την παραγωγή του εμβληματικού roadster.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τέλος της SLC θα έρθει μέσα στο έτος, με την εταιρεία να δημιουργεί μία συλλεκτική έκδοση με την ονομασία Final Edition. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο προς παραγγελία από την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου, με την τιμή εκκίνησης στη Γερμανία να ορίζεται στα 41.536.95 ευρώ. 

Προσφέρεται αποκλειστικά στο κίτρινο χρώμα «yellowstone», με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των κινητήριων εκδόσεων SLC 180, SLC 200, SLC 300 και AMG SLC 43, απόδοσης 156, 184, 245 και 390 ίππων, αντίστοιχα.

Η ιστορία του μοντέλου με μια ματιά:

1994: Οι πρώτες σχεδιαστικές μελέτες σε Τορίνο και Παρίσι

1996: Παγκόσμια πρεμιέρα της SLK (R 170) στην έκθεση του Τορίνο

2000: Ανανέωση της πρώτης γενιάς της SLK

2004: Ντεμπούτο της δεύτερης γενιάς της SLK (R 171) στη Γενεύη

2008: Αναβάθμισης της δεύτερης γενιάς

2011: Πρεμιέρα της τρίτης γενιάς

2016: Το μοντέλο μετονομάζεται σε SLC

2019: Τέλος εποχής και αποχαιρετισμός με τη Final Edition

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης